Erger me steeds meer aan GMail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
712
Het gebruik ga ik steeds onoverzichtelijker vinden.
Dan zijn de concepten niet te vinden.
Of er verschijnt geen optie om een bijlage mee te sturen.

Je kunt u geen plek vinden waar je je onvrede kunt uiten.

Het is zo afwijkend van de normale mailprogramma's, zoveel humbug er om heen,
dat je door de bomen het bos niet ziet.

Altijd een fan van Google geweest, werk lekker met Crome, maar Gmal........wat is een
goed alteratief.?

Of gebruik ik soms de verkeerde versie?
 
Er zijn diverse alternatieven: Outlook, Thunderbird, Opera, Windows Live Mail. Ik gebruik ze allemaal en ze werken goed. GMail trouwens ook.
 
Ik heb geen problemen met Gmail. Wat je wel kan doen, is het Gmail adres blijven gebruiken, maar de mail door sturen naar 1 van de eerdere genoemde email-clients.
 
Er zijn diverse alternatieven: Outlook, Thunderbird, Opera, Windows Live Mail. Ik gebruik ze allemaal en ze werken goed. GMail trouwens ook.

Bedankt voor de reactie.
Met uitzondering van Outlook en Live Mail gebruik ik die anderen ook, maar daar ontbreekt toch de mogelijkheid om je berichten online op te slaan?.
 
Bij Outlook en Opera en Thunderbird kun je iig wel je berichten online bewaren tot je ze zelf verwijdert. Dus neem ik aan dat dat bij andere ook kan. Maar dat zie je vanzelf als je een account aanmaakt.
 
Waarom niet een @live of een @hotmail account aanmaken? Dan heb je nog alles online, en kun je het van je gmail doorsturen naar je nieuwe hotmail?
 
Bij Outlook en Opera en Thunderbird kun je iig wel je berichten online bewaren tot je ze zelf verwijdert. Dus neem ik aan dat dat bij andere ook kan. Maar dat zie je vanzelf als je een account aanmaakt.

Bedankt ook, met Thunderbird kun je een Imap account maken voor Gmail. naar ik las.
Echter ik vind het wat ingewikkeld dus ik laat het nog maar even zitten.
 
Waarom niet een @live of een @hotmail account aanmaken? Dan heb je nog alles online, en kun je het van je gmail doorsturen naar je nieuwe hotmail?

Nee ik ben nooit zo Hotmail en/of Live minded geweest, Daar ga ik voorlopig ook maar even omheen. Dank je voor het reageren.

Het beste lijkt me, dat ik me wat meer in GMail ga verdiepen.

Ik zal het onderwerp aanmerken als beantwoord.
 
Ken het probleem. Ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee waar de prullenbak zit.
 
Ten eerste: wat is het nut van dit topic kicken met zo'n reply?
Ten tweede: mss moet je langer dan 30 seconden kijken, er is gewoon een mapje "verwijdert"...
 
Ten eerste: wat is het nut van dit topic kicken met zo'n reply?
Ten tweede: mss moet je langer dan 30 seconden kijken, er is gewoon een mapje "verwijdert"...

Om aan te geven dat ik zijn frustratie deel maar dan om een andere reden. dat is het nut.
En verder; als je wat meer met gmail zou werken, dan weet je dat bij het gebruik van labels het mapje "verwijdert" niet meer te zien is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan