Ernstig! Alle msn contacten weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoerd0

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
42
hallo,

Ik starte gewoon msn op en logde in en alles zag er normaal uit. Maar ineens uit het niets verdwenen een voor een alle contacten uit mijn lijst en bleef er 1 over. Alles is weg:mad:. Kan ik dit terughalen? Ik ben nu echt pissed off. Want ik heb ook al problemen met hotmail. Iets met postmaster. Alsjeblieft help me hiermee. Wat is het en wat moet ik doen?

Sjoerd
 
nog nooit van het probleem gehoord... als je ergens anders inlogt, of via ebuddy o.i.d. inlogt, geeft ie dan nog wel je contacten weer?

zo niet ben ik bang dat het hier simpelweg weg=weg is...

ik denk dat je misschien een virusje op je pc had staan? of dat iemand op je account is ingelogt en alles heeft verwijderd...

p.s. dat postmaster is als je een mail stuurt naar een niet bestaand adres, dan krijg je een mail van postmaster dat het adres niet bestaat/de mail niet is verzonden.
 
Sh*t. Dan heb ik dus een probleem. Op ebuddy heb ik namelijk ook geen contacten meer. Ook raar is dat toen ze allemaal een voor een werden verwijderd er eentje overbleef. Maar is er niet een manier om in de geschiedenis te kijken welke contacten ik ooit heb toegevoegd. Want ik moet ze nou allemaal opnieuw bij elkaar gaan zoeken.
 
via hotmail inloggen? al je msn contacten moeten daar ook terug te vinden zijn (emailadressen)
 
Goed idee:thumb:. Ga ik even kijken. Maar waarschijnlijk vind ik niet iedereen terug maar bedankt.
 
anders kan je miss ook wel eens bij je gesprekgeschiedenis kijken...
 
Gesprekgeschiedenis had ik als eerste gekeken. Die is ook gewist.
 
Al mijn contactpersonen in hotmail zijn ook weg. Ik zie alleen een heleboel adressen als ik bij een nieuw bericht in dat vak van ''aan'' een letter in typ. Ik denk dat ik vanaf daar alle adressen terug ga halen. Bedankt voor de hulp.

PS: Weet iemand een goed programma om dat virus weg te halen. Mijn AVG anti-virus free vind namelijk niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan