Ernstig probleem Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gaat allemaal goed...totdat ik bij installatie kom.....krijg een VISTA logo te zien.
Als ik op herstel druk krijg ik te lezen dat de computer niet automatisch hersteld kan worden.
Ook het zoekn naar een herstelpunt levert niets op terwijl ze er wel op staan....

Waar ga ik de fout in???

Uren en uren verder? Als je een Windows DVD leent van iemand, dan ben je 20 minuten later weer 'online'.

Tja, dat zal maar ik weet even niemand.
Vraag het wel rond

En probeer het ook graag zelf...leer ik alleen maar van.

Ik gebruik CCleaner om systeembeheer te beheren.
Blijft uit veiligheid altijd de laatste opstaan, maar die is niet te vinden door de herstel-usb.

Ga ff goolen waar Windows 7 dat opslaat.
Anders idd dvd lenen...

Je bent op dit moment aan het werk met een herstelschijf en dus niet met een installatieschijf zoals gast0225 terecht aangeeft.

Met zo'n herstelschijf kan je dus geen Windows installeren, je kan er wel :

- opstartherstel mee uitvoeren

- een herstelpunt mee terugzetten

- een systeemkopie mee terugzetten

- een geheugencontrole mee uitvoeren

- werken via een opdrachtprompt

Er zijn in Nederland misschien wel 1.000.000 mensen die een Win 7 disk hebben. Ongetwijfeld iemand te vinden die binnen 150 meter van je vandaan woont of familie is.

Laatst bewerkt:
@ gast0205: het is me gelukt. Vond uiteindelijk een restorepunt die werkte.
Heb het met Recovery_disk_Windows_7_x64 kunnen fixen.

Bedankt voor het meedenken. Heb er weer veel van geleerd! Bedankt en zal het als opgelost aanvinken

Fijn zo !

Vergeet zeker niet op regelmatige basis back-ups te maken op minstens twee verschillende externe geheugendragers, je hebt nu zelf ondervonden hoe belangrijk dat dat is.

Succes ! :thumb:

Ga gelijk op zoek naar een goede en grote externe harde schijf!

@ gast0205: het is me gelukt. Vond uiteindelijk een restorepunt die werkte.
Heb het met Recovery_disk_Windows_7_x64 kunnen fixen.

Bedankt voor het meedenken. Heb er weer veel van geleerd! Bedankt en zal het als opgelost aanvinken

Ik ben het spoor bijster geloof ik. Ergens aan het begin schreef je dat gekozen herstelpunten niet werkten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan