Ernstig trage computer. (Vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Berichten
1.339
Hoii,

Ik heb vanmiddag even de computer losgekoppeld, want ik had wat problemen met de draadloze verbinding .. en die wou ik even gaan oplossen dmv een kabel er tussen te plaatsen. (Tussen router en computer)

Nadat ik de kabel erin had gestopt ging de computer echt reuzetraag lopen. Ik heb HP-chat gewaarschuwd en die ga ik morgen weer even bereiken ..

wat ik zelf heb gedaan is een check in de bios (geen fouten) , systeemherstel en bij msconfig alles uitgevinkt .. maar nog steeds te traag.

Als iemand me nu zou kunnen helpen zou dat fijn zijn. Anders doet HP dat wel morgen...
 
antwoord

heb je wel een snelle pc en netwerk kaart?
groet walter
 
heb je wel een snelle pc en netwerk kaart?
/QUOTE]
WELKOM OP HELPMIJ

dit zou zijn nieuwe pc zijn dus......

Processor Intel® Core™ 2 Duo E4500 2x 2,2 GHz Hz
Besturingssoftware Legitieme Windows Vista® Home Premium
Geheugen 2 GB DDR2
Harde schijf 500 GB
CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer en LightScribe
Videokaart ATI Radeon® HD2400 , 1.02 K
Interface FireWire , Draadloos , Geheugenkaart lezer
 
Laatst bewerkt:
Hm? Waarom die gegevens? Mijn computer is een HP Compaq Presario 5440NL.

Er zit een quadprocessor in en een goede netwerkkaart, die ook nieuw is. Ik heb echter nog geen problemen gehad, alleen mijn harde schijf is een paar dagen geleden vervangen.
 
Nee, niet tegelijk met internet. Maar ik moet even melden dat het is gefixt. Ik weet niet hoe precies eigenlijk, dus ja. Esc als je opstart en dan enter drukken ; dan heb je een kans.

Verder doet mijn internet het nu niet meer. Kabel en Draadloos allebei niet. Iemand hier een verklaring voor?
 
heb je misschien gewoon niet een virusje of spyware opgeraapt toen je op het internet nog kon?

verder zou ik dan nog eens de driver van je netwerkkaart installeren
 
heb je misschien gewoon niet een virusje of spyware opgeraapt toen je op het internet nog kon?

verder zou ik dan nog eens de driver van je netwerkkaart installeren

Er stond NOD32 op, met automatische update e.d. , en hij checkt ook alle binnenkomende downloads na. Na 't windows herstel heb ik geen NOD eraan overgehouden. Ik heb met de provider contact opgenomen en zal nu checken of het oke is. Bedankt voor de reacties.
 
is het dan alleen het internet dat erg traag is misschien?
 
Laat maar zitten , bedankt voor de hulp. Ik heb gewoon de fabrieksinstellingen teruggezet en Vista er opnieuw op gezet.
 
ok dan, dat is ook een oplossing :p

al dan niet diegene waarvoor ik zou kiezen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan