Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeing_737 zei:Er is nogal verschil tussen de foutmelding door Microsoft dat een programma moet worden afgesloten, of de melding "systeem is hersteld van een ernstige fout".
Hier moet snel iets aan gebeuren voor er ernstiger situaties ontstaan.
Op deze site van Microsoft wordt ingegaan op de oorzaken van de melding en de oplossing.
Ik vind dat een link advies. Mijn advies is om altijd aan te laten staan:BANDIT123 zei:Je kan ook rechts klikken Deze Computer/eigenschappen/geavanceerd...en dan onder aan bij fouten melden alles uitvinken.
Maar ja dat is een eigen keus
Lange Pier zei:Het is een foutmelding dat, of de videokaart te warm wordt, de GPU of het geheugen daarop, en deze fouten gaat geven, vaak bij een passief gekoelde kaart, of de drivers niet helemaal goed werken van die kaart.
Haal de nieuwste op voor je videokaart, bij de fabrikant, de chipbakker, of de wat stabielere, bij Omega drivers.
Boeing_737 zei:Op de site waarvan ik je de link gaf, staat dat dit soort meldingen erg vaak wordt veroorzaakt doordat een niet-Microsoft stuurprogramma voor ernstige conflicten zorgt.
(Het is hierom dat Microsoft het door hen ondertekende en dus op comtabiliteit beoordeelde stuurprogramma van derden heeft ontwikkeld.)
Het kan dan bijvoorbeeld gaan om een stuurprogramma voor een video- of geluidskaart.
Maar er zijn er meer, dat is afhankelijk van wat er allemaal op de PC is geinstalleerd.
De eerste stappen om op zoek te gaan naar mogelijke conflicten staat op de aangegeven site onder de vet gedrukte regel: Oplossing.
Heb je die stappen allemaal doorlopen?
Zoals BANDIT123 aangaf, is een andere methode om in het logboek "Toepassing" te gaan kijken naar foutmeldingen.
Je komt in dat logboek via Configuratiescherm, Systeembeheer, Logboeken.
Zoek in "Toepassing" de regels op van of om het tijdstip waarop je de foutmelding kreeg.
Meldt die teksten vervolgens hier.
Die eerste is het uitvoerend bestand van Adobe Acrobat Reader. Voor Windows XP is inmiddels no. 7 beschikbaar.Daphne82 zei:Vastgelopen toepassing: acrord32.exe, versie: 7.0.8.218, vastgelopen module: unknown, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x24002bcb.
en
Vastgelopen toepassing: explorer.exe, versie: 6.0.2900.2180, vastgelopen module: nvcpl.dll, versie: 6.14.10.7645, vastgelopen op: 0x000560e2.
Lange Pier zei:Heb je ook nog gekeken naar stofophopingen in het koelblok van de videokaart?
Lange Pier zei:Maare, al de drivers geupdated?
Daphne82 zei:Welke moet ik nou downloaden?
Lange Pier zei:Je kuntdie wel gebruiken, hij is universeel voor nVidia kaarten, of deze, die zijn wat nieuwer.
Heb je ook nog gekeken naar stofophopingen in het koelblok van de videokaart?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.