james omerta
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 okt 2009
ik heb nu al 5 a 6 x mijn windows vista ultimate geinstalleerd omdat er telkens iets mis gaat, ik doe nochtans de normale procedure , maar ik krijg al geen kanten mijn diagnostic service host aan de praat en mijn downloads gaan echt zo traag via windows server, met iobit heb ik dat dan minder, maar als ik op sommige pagina's wil surfen dan blijft hij haperen en na enkele tellen springt hij gewoon af en zegt hij dat ik geen verbinding heb, terwijl dat ik er echt wel heb, ik druk op verbinding oplossen en geef me bericht dat er niks aan de verbinding is, ik wou zo net google chrome installeren en terug krijg i foutmelding met daarop : downloaden van installatieprogramma is mislukt. foutcode = 0x80080005, telkens is er wel iets als ik hem opnieuw installeer, tis voor zot te komen, kan er mss iemand mijn pc en account gecraakt hebben dat mij zoveel problemen bezorgt, ik vind nergens een oplossing, ook niet via de cmd, ik was eerst beheerder van mijn pc en via updates in microsoft zag ik nu dat ik geen beheerder meer ben, dat is toch niet meet normaal , weet er iemand wat de oorzaak is aub? thanks james