Error 0xc00000e9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankdelier

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Hallo,

Ik heb een Windows 7 laptop en was net bezig op me laptop en hij viel ineens uit. Toen wou ik hem opnieuw opstarten maar ik kreeg dus een 0xc00000e9 error.
Deze plaatjes zijn van google af, maar dit krijg ik dus te zien:
0xc00000e9-error.jpg
image%u002525255B3%25255D.png

Ik kan nu niets doen!!

Wat moet ik doen?

Download HirensBootCd, brand de ISO met de bijgeleverde software en zorg dat je pc van cd boot.
Ga in het zwarte scherm dat verschijnt naar DOS-programs>Disktools en gebruik het eerste progje dat je tegenkomt (is iets met een nummer) om je schijf te testen.

Laatst bewerkt:
Maar ik download dat dus op me ouders pc, en kun je misschien uitleggen hoe dat branden en .iso enzo allemaal werkt want ik ben best slecht met zulke dingen sorry

Ik heb de .iso file op een cd staan, maar ik kan hier denk ik niets mee. Ik kom niet in mijn pc dus hoe zorg ik ervoor dat ik zegmaar op die cd kom?

Start je pc en trommel F11, dan krijg je wss een bootmenu, selecteer hier d.m.v. de pijltjestoetsen je cd-romstation en enter, zodat je pc van de cd opstart.
Let op: bij jou kan dat een andere toets zijn, dat zie je meestal op het bootscreen, anders moet je het Bios in (meestal F2 tijdens de boot) om de bootvolgorde te veranderen.
Heb je geen handleiding van je laptop? Daar staat wel in welke de juiste toetsen zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb me laptop naar de computer winkel gebracht waar ik hem ook heb gekocht. Ze zeggen dat hij morgen klaar is. Ik hoop dat ik alles nog op me laptop heb.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan