Error 1303

Status
Niet open voor verdere reacties.

Radadam

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2012
Hallo allemaal,
Ik heb geprobeerd om op mijn computer office 2007 te upgraden naar office 2010
Tijdens de installatie krijg ik echter deze foutmelding:
Fout 1303. Setup heeft geen toegang tot de map
C: \ Windows \ winsx \ x86_Microsoft.VC80.ATL_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.4053_x-ww_473666fd. Controleer of de map op het systeem bestaat en of u de juiste machtigingen beschikt om de map bij te werken

Ik heb deze map proberen te vinden, maar hij ontbreekt
Wat nu?

Alvast bedankt,
Radadam

Laatst bewerkt:
Radadam hallo.

Rechtsklik op het installatieprogramma of icoon en kies voor 'als administrator uitvoeren'. Wellicht werkt het dan wel. ;)

Ik heb die sites even bekeken, die van Microsoft lijkt me vrij logisch maar dat is de oplossing niet
Ik heb gekeken of ik de desbetreffende map kon vinden, maar hij is onvindbaar

Voor die andere site geld dat ik Windows 7 Home Premium heb.
Ik heb geen cd, maar een (legale) download.
Office 2007 heb ik niet verwijderd, omdat ik die ook gedownload heb en ik bang ben, dat als ik deze verwijder, en office 2010 doet het nog niet, ik helemaal niets heb.

Heb je alle servicepacks gedownload. Is dat het misschien.

ik heb 32 bits en alle laatste servicepacks gedownload

Ik heb even naar de eigenschappen van C:\windows\winsxs gekeken, en daarin staat dat je als administrator alleen kunt: Lezen en uitvoeren, mapinhoud weergeven, lezen
Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

Bedankt voor de hoeveelheid sites met hulp, maar deze gaan er allemaal van uit dat je office al geïnstalleerd hebt.
Terwijl mijn fout juist zit in de installatie ervan.

De fout verwijst naar een map en deze bestaat inderdaad niet.
Maar de map is Windows zelf, dus als deze map ontbreekt?
Is daar wat aan te doen?

Hoe heb je office 2007 verwijderd van je computer? Wat ik al eerder aangaf.
Misschien zijn er nog achtergebleven items die de problemen veroorzaken om office 2010 te installeren. Op de website van Microsoft staat tips vermeld hoe je de achtergebleven items kan verwijderen. Hopelijk helpt je dit. Beter kan ik je niet helpen.
http://support.microsoft.com/kb/928218/nl

Ik sluit mij aan bij de laatste reactie van manamana. De foutmelding 1303 wijst op resten van een vorige installatie die de huidige installatie belemmeren. Het is dan ook raadzaam om de fix-it (of de handmatige stappen) uit zijn laatste post op te volgen om er zeker van te zijn dat er geen resten meer aanwezig zijn welke de nieuwe installatie verhinderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan