André Klaver
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 30 jan 2002
Heel vervelend. Ik heb (had) TrendPccillin antivirus, firewall etc. Kreeg geen updates meer vanwege: "internal update error 28".
Had het idee: verwijderen, trial downloaden en registratienr. weer invoeren. Werkt normaal wel.
En toen...:
Trial gedownd, installwizzard aan de gang en plotseling:
"Error 1723. There is a problem with this Window Installer package. A DLL required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor."
Installatie van trial onmogelijk, geregistreerde versie van Trend al verwijderd ( domdomdom!!!) i.v.m. "internal update error".
"Contact your support personnel... enz." lijkt me voorlopig geen optie.
heeft iemand dit al eens meegemaakt (ik bedoel die DLL ) en welke DLL zou dat zijn?
En wat anders??????

Had het idee: verwijderen, trial downloaden en registratienr. weer invoeren. Werkt normaal wel.
En toen...:
Trial gedownd, installwizzard aan de gang en plotseling:
"Error 1723. There is a problem with this Window Installer package. A DLL required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor."
Installatie van trial onmogelijk, geregistreerde versie van Trend al verwijderd ( domdomdom!!!) i.v.m. "internal update error".
"Contact your support personnel... enz." lijkt me voorlopig geen optie.
heeft iemand dit al eens meegemaakt (ik bedoel die DLL ) en welke DLL zou dat zijn?
En wat anders??????