Error 1723

Status
Niet open voor verdere reacties.

André Klaver

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 jan 2002
Heel vervelend. Ik heb (had) TrendPccillin antivirus, firewall etc. Kreeg geen updates meer vanwege: "internal update error 28".
Had het idee: verwijderen, trial downloaden en registratienr. weer invoeren. Werkt normaal wel.
En toen...:
Trial gedownd, installwizzard aan de gang en plotseling:

"Error 1723. There is a problem with this Window Installer package. A DLL required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor."

Installatie van trial onmogelijk, geregistreerde versie van Trend al verwijderd ( domdomdom!!!) i.v.m. "internal update error".

"Contact your support personnel... enz." lijkt me voorlopig geen optie.
heeft iemand dit al eens meegemaakt (ik bedoel die DLL ) en welke DLL zou dat zijn?
En wat anders??????

:( :( :(

De melding lijkt veroorzaakt te worden door een incomplete download. Download je via een downloadmanager?

Net weer eens geprobeerd. De instalwizzard gaat direct naar "remove" maar stopt dan met dezelfde melding en deelt ook mee: "your system has not been modified".

:(

Mag dit naar internet>beveiliging? Misschien is daar meer kans op een reactie.

:confused:

Bennie, ik heb voorzichtig een paar dingen geprobeerd die ik uit deze discussie begreep, maar het hielp niets (registerwijzigingen met backups, niets hielp dus alles maar weer teruggezet).
Wel lukte gewoon het downen van Pccillin 2002 (trial version). Die heb ik uit nood maar voorlopig geinstalleerd. maar daar krijg je geen updates op en over 30 dagen (nu 29) ben ik hem weer kwijt.
Weet iemand nog iets anders om dit probleem op te lossen?

(Herhaling vraag aan beheerder.)

:(

Daarvoor is de link "attendeer de beheerder over dit bericht"

En in mijn ogen staat de thread goed. Heeft niets met internet te maken.

Dit was een goed advies. Ik heb de ontbrekende dll gekregen van trendmicro en kan opnieuw downen en registreren!

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan