Error 403 Forbidden ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Hallo,
Mijn echtgenote schildert en is aangesloten bij een (gekende NL) club, die daarvoor een programma heeft ontwikkeld, dat ze heeft gedownload en waarmee ze haar werk publiceert..
Plotseling werd zij (in haar Windows-pc) geconfronteerd met de in de titel genoemde melding, waarover via Google idd het eea is te vinden.
Vervolgens verscheen bij inloggen die melding ook in mijn eigen pc en zelfs in de iphone van echtgenote.
Wij gebruiken Ziggo-wifi.
Vraag: hoe kan zoiets?

Laatst bewerkt:
Wat doe je precies? Die melding bekent dat je geen rechten hebt.

Gokje: De webruimte waar de download op staat is geblokkeerd, of verwijst naar een lege map. Vertel eens duidelijk waar er precies en wanneer gebeurt.

Laatst bewerkt:
De melding omvatte ook nog:
'Krijg je bij het bezoeken van NN of je eigen NN-site de melding '403 Forbidden' dan maak je gebruik van een VPN-verbinding. Om NN je je site op de juiste manier te bezoeken, zul je deze uit moeten schakelen.'
Ik heb voor zover mij bekend geen VPN-verbinding, heb mijn pc daarop gecheckt en die ook niet aangetroffen resp uitgezet.
Wat heeft de eigen (NN-)site site eigenlijk te zoeken op de NN-site, als ik die open?

Laatst bewerkt:
Wat is een NN-site?
Zit je op een open netwerk misschien? Of is dit thuis?

Sy; 'NN' staat voor de feitelijke naam van die club, die er immers niet toe doet.

Laatst bewerkt:
Vaak gebruik ik dan de naam Acme, i.p.v dat jij het NN noemt. :)

Maar vertel eens wat over je huidige internetverbinding?

??; woon in een appartement met een z.g. 'SmartWifi' - modem van Ziggo in de meterkast, waar ik nog nooit problemen mee heb gehad.

Laatst bewerkt:
En wat zegt de NN-club die de site beheert?

En wat zegt de NN-club die de site beheert?
Een herhaling van het advies betreffende een VPN verbinding in post #3.
In de literatuur kwam ik een geval tegen, voorbij de storing na een dag of wat 'vanzelf' over ging.
Dat blijkt ook bij ons ook het geval :)

Opgelost dus.
Met dank voor het meekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan