error 501

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel1974

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
ik wil met partition magic mijn c schijf groter maken. dit gaat goed todat ik moet herstarten. dan krijg ik de foutmelding ''error 501: cross linked files found ''. ik heb chkdsk uitgevoerd en daar kan ik geen fouten mee ontdekken. via de optie fix errors in Pm krijg ik de melding use system utilyties. ik snap dus niet hoe ik de melding over error 501 kan verhelpen. wie kan mij helpen.

Defragmenteer je hardeschijf eens een keer, bij voorkeur met O&O Defrag of Diskeeper.

Aandelen ? :shocked:

Nee:confused:

Dit zijn 2 hele goede programma's voor defragmenteren, en problemen met cross linked files kunnen met ene goede defragmentatie opgelost worden maar niet met simpele defragmentatie. Daarom, als het om normale defragmentatie ging is de standaard Schijfdefragmentatie van Windows voldoende. En zelf ervaring met cross linked files en toen ook opgelost met Diskeeper.

@ chiel1974,
Heb je chkdsk /f /r gebruikt?

Laatst bewerkt:
heb alle partities gedefragmenteerd met diskeeper. ook chkdsk uitgevoerd:thumb: . chkdsk\f kan ik niet uitvoeren, hij zegt dan kan het opgegeven bestand niet vinden :( .
maar nog steeds krijg ik bij het veranderen van de grote van c-partitie met PM de foutmelding over cross linked files.:mad:

iemand andere nog oplossingen ?

opgelost !! weet niet meer hoe, maar het is gelukt !! bedankt allen !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan