Error 743

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas1959

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2014
Beste helpmij

ik werk op mijn laptop met W7 en ik loop tegen een probleempje aan, ik heb het programma ACSI campingids geinstalleerd maar krijg bij het opstarten van het programma steeds de melding error 743, ik heb de cd al op een andere laptop met W7 geprobeerd en daar start hij netjes op zonder melding.
kan er op mijn laptop een instelling verkeerd staan? zie ook de bijlage.

error.jpg

mvgr
Bas

Al geprobeerd software te verwijderen en vervolgens opnieuw installeren ?
Installeer als administrator (setup met rechts aanklikken en kies voor Uitvoeren als Administrator)

Groeten Marcel

Hallo Marcel

dit heb ik zeker al een aantal keren geprobeerd,ge-deinstallerd met Revo en ook als Admin geinstalleerd, ik probeer altijd eerst een probleem zelf op te lossen maar ik krijg het nu zelf niet voor elkaar daarom roep ik jullie hulp in.

mvgr
Bas

Deze error code ken ik nog niet en als ik via Google onder de runtime error 743 of error 743 gegevens zoek dan 70% van gekregen ( via Google ! ) links door mijn NOD32 geblokkeerd word en als schadelijk word genoemd .
Ander is als ik zoek onder ACSI Camping Run-time error 743 dan krijg je zeer weinig wat nuttigs dat je gebruiken kan, bovendien bij gebruikelijke links welke kon ik wel openen lees ik dat een besmetting is enz...
En als een druppel in de glas meer kwam ik hier tegen soortgelijke oude topic uit 2005 die ook niet opgelost was -->> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/207736-Camping-cd-rom-ACSI-werkt-niet

Ik zal je dan dus niets anders aanraden dan dezelfde als hoogteijling dat je die gewoon grondig met sporen uit register ook de-installeren probeert en opnieuw gewoon dat je die installeert, maar ook van-tevoren eerst PC op die mogelijke besmetting ( >en ! ) met AdwCleaner dat je scant ! ..

Jij zei dat je met Revo de-installeert ? oke dat is goed maar heb jij wel met Force manier dat gedaan ? op force manier Revo vind' namelijk meer overgebleven sporen dan enz..

ScreenShot002.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo Royonix

het topic uit 2005 had ik ook gelezen, ik heb inderdaad NOD32 op 2 verschillende laptops staan maar geen melding gekregen ik krijg maar op 1 laptop de 743 foutmelding.
ik zal de PC eerst nog een keertje scannen en kijken of daar wat uitkomt, ik zal het laten weten.

gr
Bas

:) Ach nee ik zei nu niet dat je moet via NOD32 een waarschuwing i.v.m. die geinstaleerde ACSI krijgen of zo, betreffende waarschuwingen heb ik gehad en gekregen toen ik probeerde gegevens via Google over Error code 743 zoeken bij heleboel links enz..

Sorry ik had ik het verkeerd begrepen, maar het is toch raar dat ik op 1 pc de melding krijgt en de andere niet, als ik google op error 743 krijg ik geen meldingen of blokkades te zien.

gr
Bas

:confused: Mjah die vind ik ook vreemd, maar oke ik heb me meer gericht op oplossingen bij rare sites enz ( via google dus ! ), en zeer weinig is wat i.v.m. deze error gebruikelijks te vinden het enigste is dat je dan via Revo onde force manier probeert de-installeren en opnieuw installeren ? :(

Laatst bewerkt:
ik heb het nu met Revo force gedaan en ga opnieuw installeren, ik laat het je weten, misschien dat er op mijn pc een instelling verkeerd staat en iets niet aan/kan maken.

gr
Bas

het heeft niet geholpen,ik krijg weer de melding, maar ik blijf hopen op een oplossing.

gr
Bas

En weet je zeker dat met jouw windows en ook met jouw bits compatibel is ?? :(
ACSI Campinggids eerlijk gezegd ken ik zelf ook niet ( :o ) maar toch moet ik vragen zijn ze niet misschien meerdere versies te koop ? zoals bijv. 64 en 32 bit ofzo ?
Had net ook en pas gezien dat je die melding alleen maar op een laptop hebt, hoezo na de-installatie probeer je niet AdwCleaner rondje draaien (gratis is en het kan geen kwaad ! ) ...

Kijk even wat ik ook net tegen kwam ( daar hebben ze ook over dezelfde ACSI ) -->>http://www.pc-helpforum.be/f182/install-shield-werkt-niet-meer-58965/ <<-- kan die wat helpen ?? :(

Laatst bewerkt:
ik heb hem geinstallerd op een 32 bit vaste pc en op een 64 bit laptop, op mijn pc 32 bit geeft hij problemen, maar dit had inderdaad het probleem kunnen zijn. maar helaas!

gr
Bas

Probleem is opgelost,wat heb ik gedaan.
op het programma gaan staan, rechtermuisknop naar eigenschappen dan compatibiliteit op Windows XP sp2 gezet en het probleem is opgelost, programma start normaal op.
hoe moeilijk kan het zijn als je een probleem niet kan vinden, hoe simpel is het als je de oplossing weet.

ik wil jullie toch wel even bedanken voor het meezoeken naar de oplossing.
ga zo door, ik heb al heel wat keren een oplossing voor wat probleempjes van jullie site afgehaald, mijn dank daarvoor.:thumb:

mvgr
Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan