arjoderoon
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2007
ik heb een formulier gemaakt waarop onze leveranciers acties aan kunnen leveren. Nu is dit formulier beveiligd zodat zij slechts een aantal cellen in kunnen vullen. Als je op 1 zo'n cel staat, kan je door op pijltje naar beneden te drukken, naar de onbeveiligde cel die het eerst komt gaan.
nu heb ik hier 2 problemen mee.
de eerste is: ik krijg de melding van een aantal kanten dat zij een error melding krijgen:
runtime error 1004: out of stack. Ik zelf heb dit probleem niet.
het 2e probleem is:
bij het naar beneden doorklikken gaat het goed tot een bepaald deel van het formulier.
Alleen onderaan zijn ook vier cellen die ingevuld moeten worden, maar daar kom ik niet door pijltje naar beneden te drukken. Nu kan je met de muis er gewoon bij, maar ik vraag mij toch af hoe dit kan.
hoe gaat dit: ik kan probleemloos klikken tot aan cel abcd 40 (samengevoegde cel). Daarna springt 'ie naar E25, daarna naar E29, daarna naar ABCD40. en zo is de cirkel weer rond. Daaronder staan echter nog cel B44, B46, B48 en B50. Maar hier kom je dan niet bij terecht.
ik heb de volgende code aan dit blad hangen:
zie de afbeelding voor de foutmelding.
hoe kan ik dit oplossen? (het eerste is belangrijker dan het 2e probleem).
nu heb ik hier 2 problemen mee.
de eerste is: ik krijg de melding van een aantal kanten dat zij een error melding krijgen:
runtime error 1004: out of stack. Ik zelf heb dit probleem niet.
het 2e probleem is:
bij het naar beneden doorklikken gaat het goed tot een bepaald deel van het formulier.
Alleen onderaan zijn ook vier cellen die ingevuld moeten worden, maar daar kom ik niet door pijltje naar beneden te drukken. Nu kan je met de muis er gewoon bij, maar ik vraag mij toch af hoe dit kan.
hoe gaat dit: ik kan probleemloos klikken tot aan cel abcd 40 (samengevoegde cel). Daarna springt 'ie naar E25, daarna naar E29, daarna naar ABCD40. en zo is de cirkel weer rond. Daaronder staan echter nog cel B44, B46, B48 en B50. Maar hier kom je dan niet bij terecht.
ik heb de volgende code aan dit blad hangen:
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Range("E25") = "" Then
Range("E25") = "Maak hier uw keuze"
End If
If Range("E29") = "" Then
Range("E29") = "Maak hier uw keuze"
End If
If Range("C31") = "" Then
Range("C31") = "Maak hier uw keuze"
End If
If Range("A40") = "" Then
Range("A40") = "Maak hier uw keuze"
End If
If Range("B44") = "" Then
Range("B44") = "Maak hier uw keuze"
End If
If Range("B46") = "" Then
Range("B46") = "Maak hier uw keuze"
End If
If Range("B48") = "" Then
Range("B48") = "Maak hier uw keuze"
End If
If Range("B50") = "" Then
Range("B50") = "Maak hier uw keuze"
End If
End Sub
zie de afbeelding voor de foutmelding.
hoe kan ik dit oplossen? (het eerste is belangrijker dan het 2e probleem).