Error bij het navigeren naar een bepaalde pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

steefaman

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
Hey!

Ik ben met een webbrowser bezig en vraag me af waarom er telkens dit in de "URL Bar" komt te staan wanneer er genavigeerd wordt naar een bepaalde pagina:

System.Windows.Forms.WebBrowser

Hoe kan dit opgelost worden?

Groeten,
steefaman

Kan je misschien wat code posten waarin je probleem voorkomt (sample code) want je vraag is wazig.

Code:
'This will update the URLBar while loading the browser
    Private Sub W_DocumentCompleted(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserDocumentCompletedEventArgs) Handles W.DocumentCompleted
        Dim HomeRead As New System.IO.StreamReader("homepage.txt")
        Dim HomeLine As String

HomeLine = HomeRead.ReadToEnd()
        Console.WriteLine(HomeLine)
        W.Navigate(HomeLine)

Dim CurrentURL As String = W.ToString()
        URLBar.Text = CurrentURL

End Sub
    'This will update the URLBar
    Private Sub W_Navigated(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserNavigatedEventArgs) Handles W.Navigated

Dim CurrentURL As String = W.ToString()
        URLBar.Text = CurrentURL

End Sub

Hier staat ook meteen de code in die ervoor moet zorgen dat als de browser start de homepage meteen geladen wordt, maar als ik de browser open blijft hij zichzelf steeds vernieuwen :confused: (jeej! nog een probleem erbij)

*Het starten van de homepagina doe je in je form load.
*Het instellen van je urlbar doe je in je webBrowser_DocumentCompleted event waardoor je gewoon

Code:
URLBar.Text = e.Url.ToString()

Succes

Yeah! Het werkt :D Maar je ziet af en toe nog steeds System.Windows.Forms.WebBrowser elke keer als je naar een pagina navigeerd :confused:

Haal
Code:
URLBar.Text = CurrentURL
weg uit je w_Navigated event handler.

Succes

Bedankt! Dat hielp :) Maar als ik naar YouTube.com ga krijg ik een foutmelding. Ik heb even een paar screenshots gemaakt zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel ;)

Hou zou dit komen?

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    99,7 KB · Weergaven: 41
  • Naamloos1.jpg
    Naamloos1.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 42
  • Naamloos2.jpg
    Naamloos2.jpg
    99 KB · Weergaven: 36
Probeer je programma eens te debuggen in visual studio zelf en post de callstack hier even ipv de scripteditor te gebruiken.

Sorry dat ik het vraag, maar wat is een callstack?
En die error komt trouwens alleen voor als ik ingelogd ben. Als ik uitgelogd ben krijg ik helemaal geen error en gaat alles prima.

Run je programma in debug mode (dus in visual studio zelf) en probeer de crash uit te lokken. Het programma breekt dan af en gaat terug naar visual studio. VS gaat je dan fouten geven. Post deze hier.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan