Error bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

baloew

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
63
Hallo,
Elke keer als ik mijn computer opstart, krijg ik twee errors. Deze krijg ik deze errors (in de blauwe balk (de titel) staat 'RUNDLL'):

Code:
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\thilbxav.dll

Kan opgegeven module niet vinden.
en:
Code:
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\ohmpjxsu.dll

Kan opgegeven module niet vinden.

Het rare is, dat als ik deze bestanden op google zoek, ik geen enkel resultaat krijg.

Is dit een virus? Moet ik op zoek gaan naar de bestanden en ze dan verwijderen?

Alvast bedankt!
Sebas
 
Gefeliciteerd,

Het waren waarschijnlijk virussen maar die zijn nu verwijdert. Wat krijg je dan je computer roept die bestanden nog wel aan. Hij vindt ze niet en geeft dan een error.

Je kunt dit simpel weg verhelpen door even naar start -> uitvoeren -> msconfig -> opstarten en dan even die bestandjes uitvinken.

Als het opgelost is vergeet dan niet even deze vraag als opgelost te melden rechts onderaan.
 
Gefeliciteerd,

Het waren waarschijnlijk virussen maar die zijn nu verwijdert. Wat krijg je dan je computer roept die bestanden nog wel aan. Hij vindt ze niet en geeft dan een error.

Je kunt dit simpel weg verhelpen door even naar start -> uitvoeren -> msconfig -> opstarten en dan even die bestandjes uitvinken.

Als het opgelost is vergeet dan niet even deze vraag als opgelost te melden rechts onderaan.

Bedankt! :thumb:
Ik heb ze uitgevinkt en ik denk dat het nu gelukt is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan