Error bij het verzenden ontvangen doet hij wel!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinmack

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Beste,

Deze error krijg ik wanneer ik een e-mail wil versturen. Ontvangen lukt echter wel! Hoe los ik dit op? Ik heb mijn account al verwijdert en er op nieuw in gezet.

Ik hoor het graag.

Groeten,
Martin Nuij

Bijlagen

• outlook error.jpg
    outlook error.jpg
    46,3 KB · Weergaven: 55
Hallo Martin,

Oh er zijn wel 8 of negen soorten outlook. Maar probeer het hier eens uit te vinden. Klikje succes.

Is wel Engelstalig

Beste,

Ik heb de correctie uitgevoerd maar nu zie ik deze fout :

Ik heb office 2007.

Groeten,
Martin

Bijlagen

• fout outlook 2.jpg
    fout outlook 2.jpg
    59,4 KB · Weergaven: 44
Martin, proberen...

Staat bij Server voor uitgaande mail, dus bij de eigenschappen van de account, aangevinkt het volgende:

"Voor de server voor uitgaande mail is verificatie vereist"?

Vink het dan eens uit en probeer of je daarna deze melding nog steeds krijgt.

Opslaan, eruit gaan, opnieuw opvragen en gaan met die banaan. Het zou dan weg moeten zijn. Hoop ik.

Martin, proberen...

Staat bij Server voor uitgaande mail, dus bij de eigenschappen van de account, aangevinkt het volgende:

"Voor de server voor uitgaande mail is verificatie vereist"?

Vink het dan eens uit en probeer of je daarna deze melding nog steeds krijgt.

Opslaan, eruit gaan, opnieuw opvragen en gaan met die banaan. Het zou dan weg moeten zijn. Hoop ik.

Helaas werkt niet :( Echt uit het niets heb ik dit....... Kunt u niet meekijken via skype bijvoorbeeld?

Hallo, ik heb geen skype en geen camera o.i.d.

Welke provider heb je. Kun je daar iets vinden over het geen je is overkomen.

Heb je laatst zitten vogelen met je computer

Systeemherstel proberen. Maar daar ben ik niet kapot van.

Ik heb online.

Dat is gewoon pop.online.nl en smtp

Ik snap alleen niet waarom hij wel ontvangt maar niet verstuurd. Dat is toch raar? Ik heb wel alles ingevuld.

Heb je webmail. Hoe zit het daar. Anders neem contact op met online. En of ga even online. Het ligt denk ik dan niet aan jou. Vinkjes en zo hebben we allemaal geprobeerd. Dus dat schiet niet op. Morgen weer een dag ga nu pitten. Tot morgen wellicht. Hoop ik. :d Wellicht is je profiel beschadigd.

Laatst bewerkt:
Hallo Martin hoe is het opgelost? Zodat anderen hier ook wat aan hebben met hetzelfde probleem in de toekomst. a.u.b. Groeten manamana. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan