Error bij installeren geluidsdrivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Ik krijg elke keer deze error:

helpmijpi3.jpg

Ik installeer deze drivers:
http://www.download.com/Realtek-AC-...P-2003-/3000-2120_4-10601101.html?tag=lst-0-1

Tnx in adv.

Satangel

Gewoon op toch doorgaan klikken.
Software is niet getest door microsoft.

Als ik doorga, en de setup voltooi, dan moet ik de PC opnieuw opstarten.
Nadat ik dat gedaan heb, heb ik nog steeds geen geluid....

Ik heb de drivers al eens geuninstalled, en weer geinstalled, maar het werkt nog steeds niet.

Gele tekens in apparaatbeheer? Verwijder deze eens en start opnieuw op.

Er waren er een paar, namelijk MultiMedia Controller, HP ScanJet 2300 (de scanner) en iets van PCI.
Toen hij opnieuw bootte, zei hij ' nieuwe hardware gevonden, klik hier om te installeren'.
Ik deed dat, maar het was niet succesvol omdat hij de software niet vond.

Vertel eens iets meer, heb je windows opnieuw geïnstalleerd? Waarom mis je zoveel drivers?

Er waren er een paar, namelijk MultiMedia Controller, HP ScanJet 2300 (de scanner) en iets van PCI.
Toen hij opnieuw bootte, zei hij ' nieuwe hardware gevonden, klik hier om te installeren'.
Ik deed dat, maar het was niet succesvol omdat hij de software niet vond.

Als ik bovenstaande zo lees heb je al vergeten om te beginnen met de chipsetdrivers te installeren.

Welk merk en type moederbord heb je??

Heb je de cd er ook bij gepakt van Medion om de bijbehorende drivers te installeren?
Mocht je deze niet hebben, bezoek dan eens de Medion site.

We hebben enkel de Boot-Disk erbij gekregen, samen met een CD met allerlei apps op (Medion Cinema, Adobe Reader,...) maar geen Drivers.

Op de site van Medion moest ik het Serienummer opgeven van mijn PC, maar die vind ik niet meer omdat deze PC toch al weer 4 jaar oud is... :o

Staat het serienummer niet meer op een sticker ergens? Normaal gesproken is het nummer altijd ergens op de kast te vinden. Achter misschien?

Ik heb het gevonden op de achterkant van mijn PC.

Als ik nu gewoon alle drivers en apps die daar opstaan download, kan dat dan kwaad?

Bedankt!!!

Ja hoor, als je het juiste serienummer invoert op de site kun je alle bijbehorende drivers installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan