Error bij installeren Steam

Status
Niet open voor verdere reacties.

lennardvangunst

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Berichten
51
Mijn buurjongen heeft een probleem met installeren van Steam/counter-strike (Game). Tijdens de installatie krijgen we de volgende error:

steam.JPG


Ik heb al wat gevonden HIER, maar geen resultaat.

Ik installeer steam vanaf cd, maar we hebben ook al eens steam gedownload en vanaf computer geinstalleerd. Steeds deze error op hetzelfde moment. Steeds als hij bezig is met counter-strike.gcf .

Weet iemand wat het probleem kan zijn. Heeft het iets met zijn hardeschijf te maken of geheugen?
 
I/O error is een Input/Output error, ik heb er niet veel verstand van maar misschien heb je een hardwareconflict ergens?
 
Ik dacht eerst dat het kwam door de dvd/cdrom, maar ton hebben we steam nogeens gedownload en dus zonder dvd/cdrom geinstalleerd. Steeds zelfde error.
Misschien is het de harde schijf?
 
Lijkt me hardware conflict van het 1 of ander, heb ik ook wel eens gehad bij oude HL install.

Wat kan je daar aan doen, wat hardware er in en uit halen en hopen dat het dan werkt :)
 
Het zal dan wel aan het aantal geheugen liggen. Me buurjongen heeft 256 mb ddr-geheugen. Dit moet toch genoeg zijn?

Zou het wel werken als hij gelijk na het rebooten de installatie start? Dus met zo leeg mogelijk geheugen?? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan