error bij Photoshop opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

AJCTM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Ik heb een Toshiba Qosmio G10 laptop. Sinds kort start mijn Photoshop 7.0 niet meer op, ook niet na herinstallatie. Photoshop laadt in het begin nog vanalles maar vlak voordat je kunt beginnen met Photoshop geeft hij de melding: unable to continue because of a hardware or system error. Sorry, but this error is unrecoverable.

Iemand enig idee? Zou bijzonder welkom zijn!

Bedankt,

John

Laatst bewerkt:
ok, ik zal eens gaan zoeken. Nee, die update had ik al een tijd.

laat even weten als je het gevonden hebt en wat fout zat. ik zal ook nog wat dit kan je misschien ook nog helpen

Laatst bewerkt:
Yes!

Het was dus inderdaad iets met die fonts. Ik had een tijdje terug een enorme hoeveelheid fonts geladen, vanaf een cd en ze in de map windows/fonts gezet. Ik heb nu een apart mapje gemaakt op mijn bureaublad, dit mapje fonts genoemd, en de nieuwe fonts uit die windows/fonts map eruit geknipt en geplakt in het nieuwe mapje op het bureaublad.

Photoshop moest dus veel te veel fonts laden en dat trekt-ie niet. Ik heb nu in de windows map de standaard fonts zitten en als ik iets extraas nodig heb dan haal ik het voortaan uit het mapje fonts op het bureaublad. Je hoeft al die fonts dus niet van je computer te verwijderen maar simpelweg uit windows weghalen en elders neerzetten.

Opgelost enneh...bedankt Michiel voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan