Call of Duty 5 geeft bij mij een error als ik het wil spelen. Ik heb de update er op gezet maar het werkt nog niet 
Ik krijg een error van vista dat de toepassing niet meer werkt, de console word geopend en dit staat er in:
Ik heb al gekeken op www.canirunit.com of mijn pc het spel aankon, en mijn pc kan het aan.
Ik heb mijn drivers geupdate en directx opnieuw geinstaleerd.
Weet iemand wat het probleem is?
Ik krijg een error van vista dat de toepassing niet meer werkt, de console word geopend en dit staat er in:
----- Initializing Renderer ----
execing ragdoll.cfg from disk
----- Client Initialization -----
----- Client Initialization Complete -----
Trying SMP acceleration...
...succeeded.
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 1024 x 768 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 4x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Loading fastfile 'code_post_gfx'
used 1.13 MB memory in DB alloc
Setting initial state...
DirectX reports 256 MB of video memory and 935 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB.
Texture detail is set automatically.
Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 1 on specular maps
Waited 317 msec for asset 'shadowcaster' of type 'material'.
Waited 248 msec for asset 'cinematic' of type 'material'.
Error: Waited 169 msec for missing asset "water_droplet".
Error: Could not load material "water_droplet".
Error: Could not load material "water_dynamic_spray".
Loading fastfile 'ui'
used 39.48 MB memory in DB alloc
------- sound system initialization -------
Error during initialization:
Unhandled exception caught
Ik heb al gekeken op www.canirunit.com of mijn pc het spel aankon, en mijn pc kan het aan.
Ik heb mijn drivers geupdate en directx opnieuw geinstaleerd.
Weet iemand wat het probleem is?