Error cdrom station na verwijdering Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkie!

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2006
Hey..

Mijn vader zit sinds een paar dagen met een probleem.
Hij had een nieuwe versie van Nero op de pc geïnstalleerd, maar het werkte tegen zijn zin en toen heeft hij het er weer afgehaald. Sindsdien, leest geen enkele cd- of dvd-rom drive meer dvd's of cd's. Als je er een cd instopt zie je wel het lichtje branden dat die hem leest, maar als je dan op CD-Rom station D: klikt, komt er een error dat je er een schijf of een ander geschikt medium in moet doen,(oftewel de error die hij geeft als je er geen cd in doet). Weet iemand een oplossing om de CD- en DVD lezers weer werkend te maken?

Alvast bedankt,

Robin

eens uithalen en insteken.. dan detecteert je pc automatisch je hardware opnieuw...

let wel op dat je alles terug insteekt zoals het was :cool:

titel aangepast. Help.. zegt niets over het probleem en helpen doen we toch wel :)

ik had de titel help gekozen omdat ik in het verleden ook wel is posts had gemaakt met dringende vragen met een andere titel, waarna 3 weken nog niet was gereageert..
Maargoed.. ontopic:

Als we de externe brander in de pc doen doet Die het ook niet... dus daar kan he tniet aan liggen.. toch bedankt voor je antwoord:thumb:

ik heb het programma uitgeprobeert, maar als hij halverwege is, loopt hij vast..
Andere oplossingen?

zal ik zo proberen..

maar zowiezo, als ik hem opstart moet ik Pogram files/Ahead aanklikken in dat programmatje, als ik dat doe, dan zegt die Wrong folder (omdat er Natuurlijk niks meer instaat omdat me pa Nero al had verwijdert bij software)

Maar dat zegt niks, dat speciale programma is niet voor niets gemaakt. Nero laat bij deinstalleren juist heel veel achter op je PC, vandaar!

Probeer anders die waar je vader niet blij mee was opnieuw te installeren? en dan via die verwijdertool te verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan