Error codes 80200059 en 80096004

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard1938

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Wanneer Eset meldt dat er nieuwe Windows 8 updates zijn ga ik accoord met installeren.
Vervolgens blijft het venster in W8 hangen op 'Installatie voorbereiden'.
Ben er dieper ingedoken en sinds 4/9 zijn alle (Office 2003) updates mislukt.
De foutcodes zijn als in de titel genoemd:
Error codes.jpg
Zoekend op deze codes kreeg ik geen hit op het forum; vandaar mijn vraag of dit iemand bekend voorkomt.

Volgens DEZE pagina is Office2003 niet compatibel met W8.
Mogelijk ligt daar het probleem.

Misschien heb je HIER nog iets aan.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Toch vreemd dat ik dan geen MS-melding krijg op het moment dat ik 2003 installeer.
Verder las ik uit een van je links dat iemand 2003 had ge-uninstalled, dan alle 8-updates aangebracht en vervolgens 2003 er weer met succes opgezet had.
Heb e.e.a. ook aan Eset (Nod32) gemailed en 's kijken wat zij ervan denken.
Enfin, voorlopig alle Office update-meldingen maar ignoren en 's kijken hoe lang het duurt voordat 'mijn' 8 werkelijk bij de tijd is gekomen...
Hoe dan ook, Word, Excel en PP doen het goed, en per slot gaat 't daarom.
Nog bedankt.

Dag Marcel.

't Was ff zoeken, maar naast de mooie blauwe 8 van Windows vond ik in gewone lettertjes de 8.1.
En toen ? ;-)
Groeten,

Gerard

Misschien heb je office2003 geinstalleerd op W8 die (misschien) Office2003 nog net wel ondersteunde.
Tussentijds is je W8 geupdate naar W8.1 en die ondersteund (misschien) Office2003 niet meer 100%.
Zet er minimaal Office2007 op en je bent er vanaf.

Groeten Marcel

Op de keper beschouwd een redelijk onfrisse zaak, dat 8.
Media Center is alleen beschikbaar op 'Professional' (pingqassa), de helft van de 'apps' (rotwoord) is pinqassa en
ineens komen de erven Gates erachter dat het aantal 2003-gebruikers toch groter was dan gedacht (pingcassa).
De hele zooi ademt de creatie van een g r o o t zakenman. Alleen het woord gratis ontbreekt.
Jawel, vroeger was alles beter. Zei m'n pa vroeger ook al.

Lekker vaag: Die update is van 2005 (zie dit KB907417 artikel), maar is niet opgenomen in het laatste Service Pack van Office2003 (=Service Pack 3).

Je kunt de update hier handmatig downloaden. Na downloaden, erop rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren" en hopen dat hij installeert. Evt. kun je nog kijken wat er gebeurt als je erop rechtsklikt en kiest voor Eigenschappen en dan in tabblad Compatibiliteit instelt dat het uitgevoerd moet worden alsof je Windows XP hebt.

Tijs.

Môge Tijs,

Geweldig, bedankt. Het kwaad is geschied. In één ruk geïnstalleerd en Info Word geeft aan dat ik nu met SP3 werk.
Of het effect heeft op de updates betwijfel ik omdat jouw link vertelt dat per 1-4 (wat een grap!) Off2003 updating is stilgelegd.

Gerard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan