error - De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Beste lezer,

Ik heb Two Worlds II en Call of Duty: Black Ops (meerdere keren) binnengehaald.
Maar als ik de setup start, krijg ik:

De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie of u een 32 bits of 64 bits versie van het programma hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software

Heeft iemand een oplossing?
(overigens, met informatie met dat het komt omdat ik hem gedownload heb hoef ik niet, want ik weet zeker dat het niet daardoor komt).

Systeem:

Ik heb een Nvidia GTX 460, Windows 7 Home Edition 32 bits.
Mijn processor is Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz , mijn moederbord een foxconn G31MX Series.

Ik heb hem al als administrator uitgevoerd, en met Windows vista, Windows vista 1 en windows vista 2 geprobeerd, maar lukt allemaal niet.

Ondanks dat je deze info niet wilt, het zal er toch mee te maken hebben of je 32 of 64 bits draait. Het programma zegt het zelf al.
Daar het niet legaal is mogen we ook niet echt helpen met dit soort kwesties.

grtjs jjw

Dus heb je de 32-bits versie v.h. spel gedownload neem ik aan?

zijn er verschillende versies van black ops en two worlds II? :o

Ik heb totaal geen verstand van spelletjes maar ze zullen zeker een 32bits en een 64bits-versie v.d. spellen moeten hebben omdat er nu eenmaal 32 én 64bits besturingssystemen zijn. Anders zouden ze de helft v.d. markt niet kunnen bedienen (money,money,money) begrijp je. :d

Nou, ik heb black ops er wel opgekregen, maar Two Worlds II niet...

en weet je ook waar het aan lag? zit namelijk met hetzelfde geouwehoer, alleen andere spellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan