Error GrabIt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aad Piraat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Hallo,

Ik wil graag wat dingen downloaden via nieuwsgroepen zoals websites als Twilightnzb via GrabIt. Maar ik krijg een foutmelding die ik maar niet goed krijg.

Ik krijg de foutmelding 482 authentication rejected. Ik snap niet hoe dit kan. Mijn gegevens staan op het moment zo ingevoerd:

Hostname: news.ziggo.nl
Port: 119
Accountname: gebruikersnaam@casema.nl
Wachtwoord: ..... (heb een nieuwe aangevraagd gisteren en die gebruik ik waarmee ik kan inloggen op mijn ziggo)

Wie weet wat ik fout heb gedaan of wat ik kan proberen om het goed te krijgen.

Bvd,

AP.

Hallo,

Ik wil graag wat dingen downloaden via nieuwsgroepen zoals websites als Twilightnzb via GrabIt. Maar ik krijg een foutmelding die ik maar niet goed krijg.

Ik krijg de foutmelding 482 authentication rejected. Ik snap niet hoe dit kan. Mijn gegevens staan op het moment zo ingevoerd:

Hostname: news.ziggo.nl
Port: 119
Accountname: gebruikersnaam@casema.nl
Wachtwoord: ..... (heb een nieuwe aangevraagd gisteren en die gebruik ik waarmee ik kan inloggen op mijn ziggo)

Wie weet wat ik fout heb gedaan of wat ik kan proberen om het goed te krijgen.

Bvd,

AP.

Firewall goed ingesteld.??
Poort 119 opengezet?

btw is dat wel goeie usenet adres
volgens deze site is het
newnews.home.nl

andere site

Byee VRC

Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet.

Als ik newnews.home.nl geeft die wel een hint aan dat ik een email adress moet invullen bij username maar dat heb ik gedaan.

Verder hoe kan ik de poort 119 openen, kan ik dat ook even proberen maar ik geloof niet dat dat het is omdat de foutcode over wat anders gaat.

Bedankt voor jullie suggesties, ik hoop dat iemand me verder kan helpen:confused:

Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet.

Als ik newnews.home.nl geeft die wel een hint aan dat ik een email adress moet invullen bij username maar dat heb ik gedaan.

Verder hoe kan ik de poort 119 openen, kan ik dat ook even proberen maar ik geloof niet dat dat het is omdat de foutcode over wat anders gaat.

Bedankt voor jullie suggesties, ik hoop dat iemand me verder kan helpen:confused:

poot 119 kan je openzetten in je router.
http:// (adres van je gateway)
gateway adres = start > uitvoeren > cmd > krijg je ms-dos promt en hier tik je dit in >
ipconfig /all > default gateway.

Verder hier een tutorial hoe grabit te configureren.

en waarschijnlijk heb je je gegevens niet goed ingevuld
zie forums
Forum 1
Forum 2
Forum 3

Byee VRC

grabit fout melding 482 authentication rejected

ik krijg ook die foutmelding 482 authentication rejected mag ik weten wat u gedaan heeft om dit op te lossen

Sneeuw123,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemands anders te stellen. Daarnaast is het topic al wat ouder en heb je zelf ook al een eigen vraag aangemaakt.

Derhalve sluit ik dit topic :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan