error in dsi.. help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamav2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
hallo allemaal,
Sinds vanmorgen geeft de Nintendo DSi van mijn zoontje een error aan.
(An error has occurred ect..) Ik ben zelf al de hele dag een beetje aan het kijken op google, wat dit kan zijn. Zelf dacht ik eerst dat het aan het R4 kaartje lag, maar als ik het R4 kaartje in een andere DSi doe, dan doet het kaartje het wel gewoon.
Niet gedownloade (dus in de winkel gekochte) spellen kan ik ook niet meer spelen in de DSi. Heeft iemand hier een idee wat dit zou kunnen zijn, en wat ik hier misschien aan zou kunnen doen? (ben zelf nogal een leek op dit gebied, dus misschien kan iemand mij makkelijk uitleggen wat ik eventueel zou kunnen proberen) Of zou de DSi gewoon niet meer te maken zijn? Alvast heel erg bedank!

Misschien dat hij geupdate is en daarbij geblokkeerd vanwege het R4 kaartje, een tijdje terug was er geloof ik een update die dit veroorzaakte.. weet er het fijne niet vanaf maar dit zou wel eens kunnen..

Dsi xl

Zelf ben ik in het bezit van een DSI XL en heb vanochtend een update gedaan van Nintendo omdat mij R4 kaartje niet naar behoren werkt.
Ik dacht het zo op te lossen :confused:

Vermoedelijk heb ik bij het downloaden van spellen iets mee gedownload wat de DSI XL als fout signaleerd. Hierdoor blokkeert hij je huidige R4 Kaart.
Daarom mijn update, had ik niet moeten doen.
Ook het opnieuw installeren van de gegevens op de Micro SD kaart help dan niet meer.
Hij slaat de gegevens van de R4 kaart op.

Deze informatie heb ik gekregen van diegene waar ik mijn DSI XL gekocht heb.

Dit houdt dus in dat ik een nieuwe R4 kaart moet kopen.
Waarschijnlijk jij ook.!

Suc6.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan