Ok dit is heel frustrerend een paar maanden geleden deed mijn pc niet goed spellen draaien omdat de geheugen kaart kapot was. die is nu vervangen en mijn pc deed het weer geweldig maar nu kreeg ik dit probleem. omdat de sims 2 het nietdeed op mijn pc had ik daar hier een vraag voor op het forum gezet er is mij toen gezegd dat ik de video driver moest deinstaleren en een nieuwe instaleren dit heb ik gedaan maar . . . nu deed de sims 2 het nog niet en rollercoaster tycoon 3 doet het ook niet en geen een spel doet het meer. bij rct3 krijg ik deze foutmelding als ik er 2 keer op klik om op te starten: Status:0x00000040 at :0: Error initialising Direct3D 9.
als ik CivCity Rome probeer te spelen krijg ik dit gezeik:
CivCity Rome.exe - Toepassingsfout
De instructie op 0x006e6719 verwijst naar een geheugen op 0x000000000. De lees- of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt.
wat moet ik hier nu mee? ik heb al 5 keer de driver opnieuw geinstalleerd soms als ik de ATI 3D display driver probeer te instaleren krijg ik dit: INF Error Video Driver not found.
me pc deed het eerst wel gewoon totdat ik me driver moest gaan deinstaleren van iemand hier. . . . nu doet dus helemaal nix het meer behalve muziek programmas oja en heel vreemd soms als ik een video wil kijken ( met windows media player ) krijg ik weleens dat of het geluid het niet doet of de video ondersteboven word afgedraaid. . .
als ik dezelfde video dan met divx player open dan is er geen probleem.
alvast bedankt.
als ik CivCity Rome probeer te spelen krijg ik dit gezeik:
CivCity Rome.exe - Toepassingsfout
De instructie op 0x006e6719 verwijst naar een geheugen op 0x000000000. De lees- of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt.
wat moet ik hier nu mee? ik heb al 5 keer de driver opnieuw geinstalleerd soms als ik de ATI 3D display driver probeer te instaleren krijg ik dit: INF Error Video Driver not found.
me pc deed het eerst wel gewoon totdat ik me driver moest gaan deinstaleren van iemand hier. . . . nu doet dus helemaal nix het meer behalve muziek programmas oja en heel vreemd soms als ik een video wil kijken ( met windows media player ) krijg ik weleens dat of het geluid het niet doet of de video ondersteboven word afgedraaid. . .

alvast bedankt.