error lineage 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

freakz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
1
telkens als ik lineage2 opstart en een nieuw caracter aan wil maken crasht het spel en krijg ik de volgende error:

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3018 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce PCX 5300 (6693)

Assertion failed: GIsDynamicRecompile || GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject::StaticClass() [File:.\UnClass.cpp] [Line: 857]

History: UClass::Bind <- (Class Fighter.AnimNotify_Channeling7) <- ULinkerLoad::CreateExport <- (AnimNotify_Channeling7 3265923) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad110 3265923)) <- TArray<< <- TArray<< <- UMeshAnimation::Serialize <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim) <- LoadObject <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim 3265923==3265923/19349850 33801 3236767) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class LineageWarrior.MFighter NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- NCPushButton::OnLButtonDown <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::DispatchWndMsg <- NConsoleWnd::DispatchWndMsgX <- NConsoleWnd::MasterConsoleEventProcess <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- ALineagePlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

ik heb de nieuwste versie van directX en de nieuwste drivers voor mijn grafische kaart al gedownload, weet iemand een oplossing?
 
telkens als ik lineage2 opstart en een nieuw caracter aan wil maken crasht het spel en krijg ik de volgende error:

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3018 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce PCX 5300 (6693)

Assertion failed: GIsDynamicRecompile || GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject::StaticClass() [File:.\UnClass.cpp] [Line: 857]

History: UClass::Bind <- (Class Fighter.AnimNotify_Channeling7) <-<- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad110 3265923)) <- TArray<< <- TArray<< <- UMeshAnimation::Serialize <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim) <- :thumb: :o :D ;) NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::DispatchWndMsg <- NConsoleWnd::DispatchWndMsgX <- NConsoleWnd::MasterConsoleEventProcess <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- ALineagePlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

ik heb de nieuwste versie van directX en de nieuwste drivers voor mijn grafische kaart al gedownload, weet iema;) :) :( :mad: :confused: :evil: :p :love: nd een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan