telkens als ik lineage2 opstart en een nieuw caracter aan wil maken crasht het spel en krijg ik de volgende error:
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3018 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce PCX 5300 (6693)
Assertion failed: GIsDynamicRecompile || GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject::StaticClass() [File:.\UnClass.cpp] [Line: 857]
History: UClass::Bind <- (Class Fighter.AnimNotify_Channeling7) <- ULinkerLoad::CreateExport <- (AnimNotify_Channeling7 3265923) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad110 3265923)) <- TArray<< <- TArray<< <- UMeshAnimation::Serialize <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim) <- LoadObject <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim 3265923==3265923/19349850 33801 3236767) <- ULinkerLoad:
reload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class LineageWarrior.MFighter NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- NCPushButton::OnLButtonDown <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain:
ispatchWndMsg <- NConsoleWnd:
ispatchWndMsgX <- NConsoleWnd::MasterConsoleEventProcess <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- ALineagePlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
ik heb de nieuwste versie van directX en de nieuwste drivers voor mijn grafische kaart al gedownload, weet iemand een oplossing?
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3018 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce PCX 5300 (6693)
Assertion failed: GIsDynamicRecompile || GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject::StaticClass() [File:.\UnClass.cpp] [Line: 857]
History: UClass::Bind <- (Class Fighter.AnimNotify_Channeling7) <- ULinkerLoad::CreateExport <- (AnimNotify_Channeling7 3265923) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad110 3265923)) <- TArray<< <- TArray<< <- UMeshAnimation::Serialize <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim) <- LoadObject <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim 3265923==3265923/19349850 33801 3236767) <- ULinkerLoad:



ik heb de nieuwste versie van directX en de nieuwste drivers voor mijn grafische kaart al gedownload, weet iemand een oplossing?