Error met FTD.

Status
Niet open voor verdere reacties.

crash

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2001
Ik krijg met het updaten een error in FTD. Als de updates binnen zijn en compleet, dan komt de error te voorschijn. Ik heb al gezocht op het FTD forum, maar wat er aangegeven wordt helpt helaas niet. FTD heb ik er overheen geinstalleerd, dit hielp niet. Daarna FTD verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ook dit heeft niet geholpen.
ftd%20error.jpg

Het volgende staat bij de details van het probleem:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: FTDv3.exe
Versie van toepassing: 3.8.1.0
Tijdstempel van toepassing: 2a425e19
Naam van foutmodule: kernel32.dll
Versie van foutmodule: 6.0.6000.16386
Tijdstempel van foutmodule: 4549bd80
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0004fcac
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: b37c
Aanvullende informatie 2: 2a7328d8bb40c81c93b4b5f46adb8e10
Aanvullende informatie 3: b37c
Aanvullende informatie 4: 2a7328d8bb40c81c93b4b5f46adb8e10

Het programma moet ik afsluiten. Als ik deze daarna weer opstart, staan de updates er gewoon in. Online naar een oplossing laten zoeken, leverd ook niets op.

Laatst bewerkt:
Heb je nadat je FTD gedeïnstalleerd hebt, ook de folder FTD handmatig verwijdert uit program files?

Ik heb na de de-installatie inderdaad de mappen handmatig verwijderd. Ik heb dit eens eerder gehad met de vorige versie van FTD, toen is het vanzelf weggegaan zonder dat ik de oorzaak heb kunnen achterhalen.

Beetje late reactie.:o
Dit is wat anders.

Ben waarschijnlijk erachter wat het probleem is. Ik ben gaan zoeken op het FTD forum. Kennelijk ben ik niet de enige met het probleem. Ik heb nu de filters ingeschakeld in FTD
filterez7.jpg

Hier stonden er 2 met een kruisje erdoor. Bij sommige moet het juist andersom en zou de "Rating filter" juist uitgeschakelsd moeten worden.(tweede filter)

Ter info bij mensen met een ASUS moederbord met NVIDIA netwerkpoorten, kan nSvcAppFlt.exe deze error veroorzaken. Deze via taakbeheer uischakelen, kan een oplossing zijn.

Ik wacht nog even af of mijn probleem nu werkelijk weg is.

Laatst bewerkt:
Het lijkt er inderdaad op, dat dit het probleem was. Krijg tot nu toe geen error meer bij het updaten.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan