error met setup.exe

• Onderwerp starter Onderwerp starter mitte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mitte

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Ik krijg steeds als ik op setup.exe klik dit scherm
error.jpg

als ik op oke klik doet hij vervolgens niet installeren.

weet iemand hoe ik dit weg haal?

Van welk programma wil je de setup.exe draaien ?

Deze was van een spel. Ik heb ook nog een ander spel geprobeerd met ook een setup.exe en die deed het ook niet

Het gebeurt ook bij open office documenten, kom ik net achter

Kijk eens naar de Topic "DLL zonder reden verplaatst" - een van de bovenste van dit Forum.

het heeft niet gewerkt. hij geeft een error dat ik al een nieuwere versie heb van deze update en dus is hij niet nodig.
Het probleem is nog steeds niet weg

hmm.. Zonder de oorzaak te weten zou ik als het mijn systeem was de volgende stappen ondernemn:
1. Met Clleaner het register controleren/repareren
2. De map c:\windows\prefetch leegmaken
rebooten en checken. Indien niet opgelost dan
3. Je eigen data/documenten veilig stellen en een systeemherstel doen naar een datum waarop hij mogelijk wel nog goed werkte.

De volgende stap is een zeer rigoreuze, maar stel voor dat je eerst de 3 eerste doet.

kan ik die prefatch map in windows gewoon leegmaken?

Ik heb ccleaner gerunt en mijn prefatch map leeggegooit, maar dit heeft alle 2 niet geholpen

Dan zal volgens mij punt 3 de volgende stap moeten zijn. Of je zou moeten wachten op een ander forumbezoeker.

Nou, ik hoop eigenlijk dat er nog iemand anders iets weet, want het is echt heel lang geleden dat ik een herstelpunt heb gemaakt.

Als ik nou windows 7 RC, die vandaag is uitgekomen, nou installeer op mijn pc. Dan zou het probleem weg moeten zijn toch?

Weet je wel waaraan je dan begint ? Heb je alle drivers voor je hardware ? En hoe zit het met de systeemeisen ? Grootte van het geheugen bv. ?
Let op: Bij iedere nieuwe installatie moet je TEVOREN je data veiligstellen op USB-stick of DVD e.d. Zo niet dan ben je alles kwijt.
Waarom Windows 7 en niet je bekende WindowsXP ?

Ik heb de vorige beta ookal op mijn pc gehad en die geviel me best goed. Alleen hoorde ik dat je die beta niet lang kon gebruiken, dus was ik maar terug gegaan naar windows xp. Ook neemt windows 7 wat veel ruimte op je harde schijf en dat is bij windows XP veel minder.
Maar ik weet nog niet zeker of ik Windows 7 weer wil installeren, omdat dat toch lang duurt.

Wat is nou je probleem ? Welke help vraag je nu nog van de forumleden ????

Sorry, ik dwaalde een beetje af ja.

Mijn vraag is hoe ik dit probleem weg krijg zodat ik weer dingen kan installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan