Error op Wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Goedenmiddag,

Vandaag werd geadviseert om mijn database te 'optimizen'. Dus ik een applicatie ervoor downloaden. Ik heb DB-Cache gedownload, en ik zet hem aan en krijg meteen op http://blog.rubenkoster.nl/ de error:
Fatal error: Cannot redeclare class wpdb in /home/rubenk1b/blog/wp-content/db.php on line 107

Ik een beetje editen in de file zodat hij werkt, maar krijg hem niet meer goed, wat kan ik nu doen, kan ik alles backuppen? Want ik kan ook niet meer in wp-admin..

Wat ik in zo een geval meestal doe, is de theme nog een keer downloaden waarin je aan het editten was.
En dan via FTP alleen het bestand dat je "kapot" gemaakt heb even opnieuw uploaden

Ik was niet echt de theme aan het editten maar de db.php heb ik niet zo voor de hand, hoe kan ik dit oplossen

Ik zou het ook kunnen herinstalleren maar hoe krijg ik mijn orginele posts dan terug?

Makkelijk:

Kopieer alles van je WordPress naar je pc, delete alles van je server ( mbt wp) en installeer een nieuwe, vervolgens alles kopieren behalve de mappen wp-includes, content enadmin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan