Error Rayman gold.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baolboy

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Hallo ik heb een spel van rayman gold maar hij werkt niet !!! (oude spel )

Dan krijgt je deze :

c:\WINDOWS\System32\cmd.exe
X#=0D, CS=00C7 IP=00002018. De NTVDM-CPU heeft een niet-behandelde uitzondering
aangetroffen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.

of bij de map

d:\games\rayman \rayman.exe
X#=0D, CS=00C7 IP=00002018. De NTVDM-CPU heeft een niet-behandelde uitzondering
aangetroffen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.

Wie kan mijn helpen !:thumb:

want ik wel graag spelen !!:(

Titel aangepast "help help me" zegt niets over je vraag/probleem.

was dit origineel een soort DOS-spel? Dat is namelijk wat ik herinner van rayman;)

Probeer bij eigenschappen de compabiliteitsmodus op windows 98 en als dat daarna niet lukt 95 te zetten. En opstarten als administrator!

Dit een een echte cd spel van rayman gold !

Ik heb geprobeerd maar lukt het niet !:(

wat voor besturingsprogramma enz heb je? Wat staat er als besturingsysteem op de achterkant van het doosje? Je zou is kunnen kijken of een programma als DOSBOX een oplossing is...

hier is het cd-doosje !

PC CD-ROM - DOS/Windows 3.1/95/98 compatible
Pentium 60
Double speed CD-ROM drive - Keyboard or Joypad
16 MB RAM
Graphic card SVGA card - 256 colours
Sound card: Sound Blaster & compatibles

Wat zijn de gegevens van je eigen pc? XP, vista, enz. Dat is nu al een paar keer gevraagd.

Het is een zeer oud spel en ik vermoed dan ook dat je deze niet via de conventionele manier aan de praat gaat krijgen. Persoonlijk denk ik zelfs dat het helemaal niet gaat lukken.

Lukt het niet via de compatibiliteits modus, dan gaat eht dek ik helemaal niet werken.

Overigens, windows xp is en besturingssysteem. Niet je pc, die heeft een eigen merk en type.

Je kan het via dosbox proberen heb ik al gezegt... zo heb ik een spelletje [Lion king] gedownload die eigenlijk alleen geschikt was voor diskette en dos aan de praat gekregen dus dan moet rayman ook lukken.

Hier een link: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=369905
beetje asocial nu ik het terug lees, kheb zijn hele topic overgenomen :p

Laatst bewerkt:
perfect!

Ik denk dat nu de oplossing DOSbox downloaden is en dan de instructies te volgen op deze site. Dus D:\INSTALL of welke letter jou cd-rom drive ook is. Je kan het ook eerst proberen in 'windows-knop' --> typ: cmd maar ik denk eigenlijk dat dat niet lukt! Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan