Error Realtek Hd Audio installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter daand
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Goedeavond,

Ik heb zojuist vanavond mijn laptop geformateerd naar Windows Xp Home en ik heb de Realtek Hd Audio drivers voor xp gedownload maar hij geeft het volgende error

Fout bij het installeren van Realtek hd audiostuurprogramma, ik heb er daarom ook een printscreen van gemaakt ik wil niet zonder geluid zitten ik speel namelijk gta en ik wil geluid hebben

ik ben nu nogmaals de driver aan het downloaden met een slakkegangetje van 18,1 kb/s nie snel

Bijlagen

• Error installatie Realtek hd audio.JPG
    Error installatie Realtek hd audio.JPG
    40,7 KB · Weergaven: 34
Acer aspire 5315 Ik heb er zelf Windows xp opgezet en de drivers voor audio heb ik echt voor xp gedownload

Ik heb al maanden xp zonder problemen geformateerd en nu ineens problemen als het als nog niet lukt schakel ik wel weer terug naar windows 7 Bijv

Ik ga nu maar windows 7 branden en installeren

Laatst bewerkt:
Raar maar waar: er zijn meerdere versies in omloop en ze zijn niet compatible met elkaar.

Je moet écht exact de goede hebben.

Dus gewoon wat downloaden wat je tegen komt en hopen dat de goede er bij zit. ;)

Raar maar waar: er zijn meerdere versies in omloop en ze zijn niet compatible met elkaar.

Je moet écht exact de goede hebben.

Dus gewoon wat downloaden wat je tegen komt en hopen dat de goede er bij zit. ;)

Ik heb er al Windows 7 opgezet zonder problemen de drivers zaten er al in dus geen drivers meer nodig gehad dat ik al lang wist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan