error utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockanje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
36
Goedemorgen,
Ik heb vorige week Utorrent gedownload en soms haal ik zeer hoge snelheden maar regelmatig krijg ik een melding dat mijn download niet verder gaat omdat
"het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het door een ander proces wordt gebruikt". Deze melding snap ik niet omdat ik verder geen andere programma's heb draaien.
Weet iemand waar dit door komt? Soms doe ik dan een Force start en dan gaat hij een paar seconden verder maar stopt dan weer.

groetjes en alvast bedankt
 
Toevallig eerst je torrents gedownload met een ander programma, voordat je utorrent gebruikte?
 
Toevallig eerst je torrents gedownload met een ander programma, voordat je utorrent gebruikte?

Ik heb wel veel muziek op mn compter staan maar die staan niet in dezelfde map. Voorheen downloade ik met bitcomet maar dat is van mn computer af.ps thanks voor je snelle reactie:thumb:
 
Het probleem wordt misschien veroorzaakt door Roxio Creator. Bij mij was het opgelost toen ik het verwijderd had. Suc6:cool:
 
Het probleem wordt misschien veroorzaakt door Roxio Creator. Bij mij was het opgelost toen ik het verwijderd had. Suc6:cool:

Hoi,ik heb idd Roxio creator maar dat is het enige brandprogramma dat ik heb. Wil deze niet verwijderen. Wat raar, hoezo neemt dit programma mn muziek in beslag?
thanxx
 
Heb je dit alleen als je muziek download? Het zou kunnen dat een ander programma mp3's automatisch indexeert en daarom "locked".
 
Hoi,ik heb idd Roxio creator maar dat is het enige brandprogramma dat ik heb. Wil deze niet verwijderen. Wat raar, hoezo neemt dit programma mn muziek in beslag?
thanxx

Roxio zoekt naar nieuwe mediabestanden op je computer, waardoor utorrent niet verder kan. Je kunt proberen in Windows Taakbeheer het proces van Roxio te stoppen. Ik heb het trouwens in dit forum gevonden. Suc6:cool:
 
Hmmm vreemd. Nu doet hij het wel weer. Ik vind wel dat er veel errors zijn trouwens in Utorrent. Misschien heeft het met Vista te maken of niet.
Maar iig geval bedankt voor jullie reacties.
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan