Error !!"Vraagje"!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SickWithIt

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Beste Mensen, heb een klein probleempje, althans ik hoop dat het een
klein probleempje is,,,,,

Ik krijg de laatste 2 dagen weleens , zo nu en dan, en nu eigenlijk vaker,
een Taakvenstertje met Error,,,,

en dat zomaar uit het niets, heb daarna 3 mogelijkheden, OK, Copy Text, en Submit Report, ik klik het weg en krijg daarna gelijk de beroemde taakvenster met fout in iexplore.exe.... de rest kennen jullie wel.....

Dus ik natuurlijk flippen, heb er nooit last van gehad, dus ik scannen met Norton Antivirus 2005, Webroot Spy Sweeper, SpyBot S&D, LavaSoft AdAware, BulletProofSoft SpywareRemover, heb trouwens daarnaast ook nog SpywareGuard en SpywareBlaster Lopen, "Call Me Over Protectieve"

Dus mijn vraag aan jullie is, wat is er aan de hand, wat houd de Fout (Error) nou in, en de Belangerijkste natuurlijk, hoe krijg ik het weg, alvast bedankt voor de moeite en jullie hulp....

Zo ziet de Error tekst eruit,,,, zie bijlage >>>>

Bijlagen

En dit meldt spyware-expert Buffy over BulletProofSoft: "1. Ik zie een opstart-item van BPS (BulletProofSoft) SpywareRemover in je log staan. Staat dit programma nog op je pc, verwijder het dan. Het is niet te vertrouwen. BPS staat zelf bekend om het verspreiden van spyware." http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=2294&highlight=BulletProofSoft

Volg verder het advies van Puppie, wel even op dat forum (gratis) registreren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan