Error wordpress pagina

Oke! Je ziet wat er staat!

Heb dat ook weleens gehad. Vaak ligt het aan een plugin die niet helemaal oke is.
Wanneer kreeg je deze melding? Wat deed je als laatste?

DirectAdmin? Zorg dat je alle pugins even uitschakeld en een voor een weer aanzet. Dat kan door de plugin even een andere naam te geven. Een voor een en dan weer een voor een inschakelen. (zet er bijv. even "oud" achter of zo)

Je zult zien dat er een plugin deze melding veroorzaakt en dan weet je waar je het moet zoeken.

Bedankt Femke ; ga ik proberen
Kan je vertellen wat de instructies zijn die je kreeg? En check ook je logbestanden.
@femke98 Wat heeft Direct Admin ermee te maken?

Hoi Aar ik moest wachten op een informatie van wordpress, die is niet binnen gekomen. Ik heb de plugins die ik als laatste heb geinstalleerd uit gezet.
Toen zag ik dat het probleem verdwenen is. Bedankt ook Femke bedankt

Maar ga dan wel op zoek naar wat het probleem is. Straks keert het misschien wel terug? Of misschien is er zelfs wel spraak van een hack?
Dit is echt dit iets wat je onder dat tapijt wilt vegen.

@femke98 Wat heeft Direct Admin ermee te maken?
Alweer deze vraag? In DA kan je de plugins even een andere naam geven. Zoals de laatste die Kalm had geinstalleerd, dan kan je weer in je WP dashboard en kan je kijken wat er aan de hand is.
Simpel toch.
Bericht automatisch samengevoegd:

Ik heb de plugins die ik als laatste heb geinstalleerd uit gezet.
Toen zag ik dat het probleem verdwenen is. Bedankt ook Femke bedankt
Prima gedaan! En nu kijken of je die plugin echt nodig hebt of dat het geen verouderde is die dus dit soort dingen kan veroorzaken. Neem niet te veel plugins, dat zorgt ervoor dat je website ook trager wordt en neem alleen die plugins die echt nodig zijn.

Normaal gesproken doe je dat altijd via FTP. Dat jij DA zegt, impliceert meer dat er (verplicht) Direct Admin voor nodig is. En bovendien heeft niet iedereen Direct Admin. Er zijn ook Plesk, Ensim, Cpanel, HELM andere hosting-controlepanelen.

Zeg dan liever FTP of de filemanager. DirectAdmin klinkt wel erg algemeen.

Dit is niet om je aan te vallen ofzo, maar om de hulpvraag duidelijker te formuleren.

Normaal gesproken doe ik dat nooit met ftp, dat heb ik je al eens uitgelegd. Vind het onhandig.
DirectAdmin, tja......je hebt ook Plesk en zo. Ik snap je wel.

Maar leg het dan goed uit. Nu weet je het. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan