Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schippertje

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Hallo kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb mijn progamma overgezet van me laptop naar me computer.
Nou krijg ik de volgende melding.

(((There is no editor available for 'A:\Visual basic\Visual Basic Projects\.....Naam prog....\Form7.vb'.

Make sure the application for the file type (.vb) is installed.)))

Kan dit te maken hebben met de begin instellingen die je krijgt als je Visual Basic hebt geinstaleerd.
Dat ik dus op mijn computer voor andere instelling heb gekozen.
De melding geeft ie trouwens bij alle Form's weer.
Deze melding geeft ie alleen weer als je je designer view wilt openen.

Oja dat was misschien wel slim om dat erbij te zetten.:P
Ik gebruik Microsoft visual studio 2010 professional.

Niemand een Idee???
Heb al diverse dingen geprobeerd, maar niks werkt.
Andere programma's die ik heb gemaakt die werken wel.

Evt. opnieuw installeren?

(Btw, waarom heb je hem op 'Opgelost' gezet als het nog niet is opgelost?)

Opnieuw installeren heb ik al gedaan, zonder succes.
Waarom ik mijn vraag op opgelost heb gezet is het volgende.
Ik heb van het helpmij team een email gekregen dat mijn vraag al 14 dagen staat op onopgelost en of ik graag een actie wou ondernemen. De vraag is al ongeveer 150 keer bekeken zonder verdere vordering. Vandaar dat ik mijn vraag op opgelost heb gezet.

Grt schippertje:d

Ik heb geen verdere oplossingen.
Ik heb dit probleem ook eens gehad maar het ging toen vanzelf over. :confused:

Je kunt de vraag trouwens beter op onopgelost laten staan, omdat je dan nog kans hebt dat mensen reageren. ;)

Helaas is het bij mij nog niet over, laten we maar hopen dat het ook vanzelf weg gaat:D
Ik zal voortaan de vraag op onopgelost laten staan.
Bedankt voor je reactie.

Hoi Schippertje,

Zo te zien op Google ben je niet de enigste,

Code:
http://www.google.nl/search?q=%28There+is+no+editor+available+for+%27A%3A%5CVisual+basic%5CVisual+Basic+Projects%5C.....Naam+prog....%5C&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a#sclient=psy-ab&hl=nl&client=firefox-a&hs=nMd&rls=org.mozilla:nl%3Aofficial&source=hp&q=%28There+is+no+editor+available+for+%27A:%5CVisual+basic%5CVisual+Basic+Projects&pbx=1&oq=%28There+is+no+editor+available+for+%27A:%5CVisual+basic%5CVisual+Basic+Projects&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=6659l9875l0l11159l20l16l0l0l0l8l246l2808l0.10.6l16l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=fdf69ad8af6366b6&biw=1138&bih=516

Als ik het zo een beetje vluchtig door lees , beginnen ze allemaal over Framework versie.

Zit daar soms verschil in ?

In welke versie heb je het gemaakt.

Laatst bewerkt:
Er is inderdaad ook het 1 en ander over te vinden.
Heb daarvan ook al diverse oplossing van geprobeerd, maar bij mij zonder enige succes.
Ik heb het gemaakt in versie 3.5
Ik zou het verder niet weten wat het kan zijn, heb eerlijk gezegd ook een beetje de hoop opgegeven.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan