• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

errorcode niet te traceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bosbeer97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2018
Berichten
2
Problemen met het openen van een Excel bestand. Als ik het bestand open met de "herstel" optie krijg ik in de recovery-log de onderstaande melding met de voor mij niet te traceren error-code "error 061560_01". Iemand dit al eens aan de hand gehad en is er een oplossing voor?

de volledige log-tekst:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<recoveryLog xmlns="http://schemas.openxmlformats.org/spreadsheetml/2006/main"><logFileName>error061560_01.xml</logFileName><summary>Er zijn fouten aangetroffen in bestand D:\Data\test.xlsx</summary><additionalInfo><info>Validatie en herstel zijn uitgevoerd op bestandsniveau. Bepaalde onderdelen van deze werkmap zijn mogelijk hersteld of verwijderd.</info></additionalInfo></recoveryLog>

Na de Excel-herstelactie is de fout niet opgelost!
 
Welke versie van XL gebruik je. Werken er bepaalde zaken niet meer na het wegklikken van de melding?
 
ik gebruik Excel2016.
Het bestand is zonder meldingen te laden en terug te schrijven, bij het laden van bestanden die met dit bronbestand een link hebben krijg ik de volgende message:

"Deze werkmap bevat koppelingen naar een of meer externe bronnen die mogelijk onveilig zijn"
met als tweede message :
"Als U de koppelingen vertrouwd, werkt u deze bij om de nieuwste gegevens op te halen. Anders kunt u met de bestaande gegevens blijven werken"
met als opties "bijwerken" en "niet bijwerken".
Na het bijwerken en een poging het bestand op te slaan de message "Excel werkt niet meer" en het opslaan wordt gestaakt. Niet bijwerken geeft hetzelfde rersultaat. De error-code in de log-file van de herstel-actie kan ik nergens terugvinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan