ERRORRRR. Help svp

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
helpers,'mijn Laptop start niet op, beeldscherm ( bureaublad) gaat flikkeren en pc valt uit.
Tijdens herhaaldelijk opstarten heb ik wel een error gelezen.
" Hardware malfunction, call your hardware vendor for support, BMI:parity check/memory parity error"
*** The system has halted***
geen idee wat oorzaak cq oplossing is, wie kan mij helpen svp,
Bedankt.
 
Ja, veilige modus werkt alles naar behoren, ook internrt en mail.
Daarna weer normaal opstarten , weer zelfde, beeldscherm erg flikkerend het vista embleem.(de vorm zou kunnen zijn als of er water tussen zit) niets doen dan start hij zelfstandig weer op, met zelfde verschijnsel.

Vorige week al 1 x een melding gehad, weet niet meer precies wat,maar code was nvlddmkm stuurprogramma.

Ik hoor graag weer wat.Alvast bedankt.
 
Oke, zegt mij niks

Je zou in veilige modus kunnen gaan naar start --> Bureau-accessoires --> systeemwerkset en systeembeheer.

Je kan dan terug naar een moment waarop de computer wel werkte, dit werk vaak erg goed. Je ben alleen systeeminstellingen kwijt tot het herstel punt. Opgeslagen bestanden vallen hier niet onder.
 
ga ik ff proberen, je hoort van mij als ik een week eerder heb opgestart.
 
hier ben ik weer, alles wat geboden werd via Helpmij heeft geen enkel resultaat, de recorydisk gedraait en HEEL EVEN , enkele uren goed gewerkt, nu weer zelfde..
het beeld lijkt opgestart in veilige modes, maar is het niet. het is Vista 34 bit , maar zag ergens , weet niiet meer waar, 4 bit staan, en dat is te veranderen in 34 bit, doch word niet geaccepteerd. wat zou het kunnen zijn dit grote probleem,met de feestdagen voor de deur.??
:evil:
 
beetje vreemd die waardes ..

Zonder drivers voor videokaart zou die op standaard 800x600 of 1024x768 bij 32 pixels moeten staan
mogelijk ook 16 bits of 8 bits

als jij daadwerkelijk 34 bits krijgt is er idd iets niet lekker met je videokaart :confused:
 
probleem is opgelost, Laptop opgestuurd naar MEDION, had tenslotte 3 jaar Garantie, MAAR de service is echt HEEL SLECHT. zit gewoon 3 maanden zonder pc,terwijl ze zeggen 15 werkdagen reparatie, alleen rekenen ze daar met 2 reken machines,NOOOIT meeer een MEDION ,koop in gerenomeerde een pc, en koop 2 jaar garantie bij.
Heb ik ook gedaan, een andere laptop gekocht, en de gerepareerde staat nu te koop.
Maar verder een IEDER bedankt voor de Hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan