Errors bij spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Berichten
2
als eerste wil ik even zeggen dat ik niet denk dat iemand mij hier mee kan gaan helpen maarja ik dacht toch laak ik het probeeren

ik heb een nieuwe pc gehad er zat standaard vista op daar had ik toen world of warcraft
opgezet en dat zat er helemaal op full installation gedaan maar toen begonnen de error's en de windows error's ik had alles gecheckt ALLE update's uitgevoerd alle clean programma's gebruikt full virus scan maarja de error's bleeven door gaan dus toen dacht ik bekijk het maar heb ik windows xp er op zeget en nu is het weer het zelfde verhaal ik krijg world of warcraft er maar niet op ik blijf maar error's krijgen met de installatie en vandaag heb ik 2 nieuwe spellen gekocht battlefield 2142+command & conquer tiberium wars en die kon ik eerst ook installeeren maar kreeg ook ook gezeik mee reinstall gedaan en toen ik het weer wilde installeeren lukte het niet cd's zijn NIET kapot niks mis mee ik kreeg niks meer geinstalleerd ik heb echt alles gedaan alles noem maar op ik denk toch dat het een fout is op deze pc zelf helemaal in het begin toen ik hem kocht mijn spec's zijn de error's opnoeme is nutteloos want er komen telkens verschillende error's vooral met world of warcraft en alle cd's zijn splinternieuw 2x gebruikt

Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600)
Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
1022.4 MB Ram
NVIDIA GeForce 7300 SE (GeForce 7300 SE)
misschien is het mijn dvd dus hier nog ff dvd spec's
HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H20N
 
Hm, je moet de tekst meerdere keren lezen voordat je het kunt begrijpen.
Hoofdletters en aan het eind van de zin een punt(.) leest al véél makkelijker.

Enfin, zo te begrijpen heb je een format C gedaan, daarna de spelletjes er weer op gedaan, en vervolgens weer in de problemen geraakt met blauwe schermen en dergelijke.

Tijdens het installeren van XP heb je je netwerkkabel eruitgehaald?
Heb je na die installatie de drivers voor je MoederBord ge-installeerd?
Heb je na de installatie MBdrivers de Videokaartdrivers ge-installeerd?
Heb je vervolgens Antivirus en goede firewall eropgezet?
Heb je daarna pas je Netwerkkabel er weer ingedaan om je virusscanner (als eerste) te updaten?

Wat is het merk en type van je moederbord, en tijdens een blauw scherm, wat staat daar vermeld? (code aangeven alstublieft).
Weet je eventuele temperaturen van je processor en van je moederbord? (Everest kan ze voor je weergeven})

Veel vragen in 1 antwoord.
 
Alles wat je net zei hoef ik eigenlijk toch helemaal niet te checken.

:confused: want hij doet het gewoon de eerste keer dat ik het spel installeer.
maar als ik het dan voor wat voor reden er af gooi bijvoorbeeld de multiplayer van de game die het niet doet. en dan opnieuw installeer krijg ik allemaal error's van de game zelf van sound file error of bij world of warcraft de map khalmadoor doet het niet en dan stop de installatie gewoon.

ik snap het gewoon niet waarom kan ik hem voor het eerst PRIMA installeeren. en als ik het er af gooi en opnieuw installeer doet de installatie het niet

sorry voor de punten enzo :p

bij apparaatbeheer staat trouwens alles up to date dus drivers zijn allemaal prima.
en windows update's ook allemaal uitgevoerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan