errors

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan19

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2001
Voordat ik sp1 in derin had zitten ging alles perfect nu ineens errors van ernstige systeem fout systeem herstelt (klein schermpje) tot compleet blauw scherm met daarin de melding van dat ie geheugen aan het dumpen is na het deinstaleren van sp1 zelfde verhaal en geheugendump dit keer af laten maken met als resultaat: juist kom niet meer in mijn profiel...profiel beschadigd neem contact op met de systeembeheerder staat er. Heb vanales geprobeerd niks helpt. Terug zetten op een eerder herstelpunt faalt helaas ook. Ik heb maar een nieuw profiel aangemaakt in de hoop dat ie blijft werken wie herkent deze problemen en wat hebben jullier er aan gedaan.

Ook bij het opstarten krijg ik soms allemaal piepjes te horen en start hij dus niet op maar vaak na het uitdoen even wachten en dan doet ie het wel weer

Welk moederbord heb je?
Hoeveel piepjes geeft ie?
Die piepjes zijn namelijk error messages.

Tel ff de korte piepjes en de lange piepjes en laat dat ff weten

Ik zou in eerste instantie denken aan een brakke VGA kaart of brak intern geheugen

hmz

verschillend maar ga maar uit van het laatste want ik heb vaker gezeik met te weinig ram...terwijl ik genoeg moet hebben 128 mb 40 gb 700 mhz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan