Eruit gegooid door webserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

plugintools

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo,

hopelijk zit ik hier goed met mijn vraag, maar ik kon niks beters vinden (ook niet via de search optie).

Het volgende is aan de hand. Een aantal van mijn websites worden gehost bij een hostingprovider. Nu is het zo dat ik telkens, na enkele minuten, eruit werd gegooid, ik kon niet meer op de website komen. Navraag bij mijn provider leerde met de mijn computer (IP adres) teveel connecties maakte met de website (meer dan 130 verbindingen!) en daardoor door de server eruit gegooid werd. De website werd op dat moment ook voor anderen lastig te bereiken.

Het zou aan mijn FTP programma liggen, maar ook als ik deze niet gebruik (of gebruikt heb) gebeurt het. Ik gebruik zowel Firefox als Internet Explorer, maar ik heb het idee dat het pas misgaat als ik Internet Explorer gebruik. Helaas heb ik deze wel nodig voor de website voor bepaalde taken.

Het vreemde is, is dat dit alleen bij deze host gebeurd, en ook pas sinds enkele weken. Ik kan met niks herinneren wat ik op m'n computer heb geinstalleerd wat dit zou veroorzaken. Sowieso zie ik ook geen vreemde programma's draaien, of rara dingen gebeuren in m'n firewall.

Heeft iemand van jullie een idee wat ik nog kan doen?

Alvast bedankt!

Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan