Ervaring met frontpage-website op free host gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
873
Hallo,

Ben jij iemand die een in frontpage gemaakte website aan de praat (met hyperlinks werkende enzo) heeft gekregen? vertel dan hoe! ik kom er zelf niet uit!

Ik ben al een paar maanden opzoek naar een plaats waar ik als 15 jarige (van die mislukte webpages dus :p) gratis kan testen en waar ik de website van m'n opa die ik gemaakt heb op kan draaien.
100 mb is genoeg capaciteit.
het moet gratis zijn
eventueel php ondersteuning.(liefst wel voor email formulieren enzo)

Dit heb ik bij een heel aantal aanbieders gevonden. alleen ik krijg mijn webpagina niet aan de praat en krijg steeds errors op meerdere providers.

Dus is het jou wel gelukt? laat aub even weten hoe, en als je dat met de .htaccess file hebt gedaan, laat dan even weten wat ik daar in moet zetten. Ook schiet ik er veel mee op als je me de HOSTNAAM kan geven!

alvast bedankt

mvg,
rms123
 
ik heb geen gratis host voor je, maar hoe bedoel je ik kom er niet uit? wat werkt er precies niet en wat voor foutmelding krijg je?
 
de 404 error komt omdat de pagina zogenaamd niet bestaat. en dat komt omdat je zelf wat fout doet. je hebt namelijk de helft van je paginas wel een hoofdletter gegeven, de helft niet, de helft van je mappen wel, de helft niet enzovoort... dus de links naar downloads heb jij aangeroepen met het pad

DATA/downloads/downloads.htm

terwijl ik na even zoeken heb gezien dat downloads.htm in Downloads staat... je bent dus de hoofdletter vergeten in de link.. en dit doe je vaker...

je link moet dus naar:
DATA/Downloads/downloads.htm
ipv
DATA/downloads/downloads.htm


zorg gewoon dat ALLE mappen en ALLE paginas alleen maar kleine letters bevatten dan maak je daar ook geen fouten mee, daarnaast snap ik niet waarom je downloads bijvoorbeeld in een andere map wilt hebben. zet gewoon alle paginas in je root, dan kan je veel makkelijker onderling linken.
 
Laatst bewerkt:
voor zover ik zie wel, je download pagina bestaat wel, maar je link gewoon verkeerd
 
en daar heb ik nou maanden naar gezocht.... :(
en jij verteld het mij in 1 zin! echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan