Ervaring met goedkoop Office2021-pakket

srpchulp

Verenigingslid
Lid geworden
16 jun 2009
Heeft iemand van jullie ervaring met Licentiediscounter.nl?
Die verkoopt goedkope Office en Windows licenties.
Ik krijg het gevoel dat het niet helemaal te vertrouwen is.
De KvK-gegevens kloppen in ieder geval niet.

Volgens de gegevens op hun website is hun adres Weegschaal 3 in Eindhoven. Dat is het kantoorgebouw De Ring. Maar in dat kantoorgebouw zit van alles behalve www.licentiedsicounter.nl, ook niet als postbus (informatie van de admin van het gebouw).
Als je dan de gegevens van de KvK opvraagt, dan blijkt onder dat KvK-nummer niet alleen een ander adres, maar ook een aantal andere bedrijfjes, allemaal met het adres Weegschaal 3 in Eindhoven.
Als je dan belt naar het telefoonnummer dat bij de KvK staat (dat is een ander telefoonnummer dat vermeld staat op de website van Licentiediscounter.nl), dan krijg je een timmerbedrijf, Volgerweg 61 in Zuidoostbeemster, die je weet te vertellen dat Licentiediscounter al 3 jaar geleden gestopt is.

Nou, ik denk dat dat wel genoeg info is om achter je orden te krabbelen voordat je iets daar gaat kopen.

Voor wat het waard is: ik heb 3 jaar geleden Office 2021 Professional Plus gekocht bij Licentiepromo.be. Hoogstens 5 seconden nadat bestelling en betaling via Paypal waren afgerond kon ik al aan de slag, en tot op de dag van vandaag nul problemen ondervonden.

Maar Licentiepromo.be is toch een andere dan Licentiediscounter.nl, of zie ik het verkeerd?

Dat zie je uiteraard goed, maar ik heb je die ("voor wat het waard is", remember?) voorgesteld omdat je zelf zegt geen vertrouwen te hebben in Licentiediscounter.
En neen, ik heb géén aandelen van Licentiepromo;)

Is bij mij direct geblokkeerd door Norton Security.
licentiediscounter.nl heeft een lege pagina teruggestuurd.

Als ik zo lees, zijn er teveel rode vlaggen!!!!

Terug
Bovenaan Onderaan