Ervaring met Hasleo Backup Suite?

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.662
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Wie heeft er ervaring met Hasleo Backup Suite freeware?
 
Ik niet.
Maar ik backup dan ook mijn eigen spullen.
op twee verschillende locaties op eigen apparatuur met software die bij mijn synologu nassen hoort.
geen tussenkomst van anderen.
alleen internet op die plaatsen.
Zoals ik jouw vraag begrijp ga je dus backup-en naar iets wat je zelf niet in de hand hebt.
Bezint eer ge begint.
 
Ik begrijp jouw antwoord niet. Het is gewoon software wat op internet staat, net als Aomei of Todo backup. Hoe zie jij die 'tussenkomst van anderen'? Jij gebruikt toch ook software.

Ik gebruik ook Aomei en Todo, maar aangezien Norton Ghost onder W11 niet meer werkt, zocht ik een alternatief en kwam Hasleo tegen maar ik heb daar geen ervaring mee. Als iemand die dat wel heeft zegt het is slechte software/werkt niet goed, begin ik er niet aan.
 
Ik had er nog nooit van gehoord. Probeer het eens uit zou ik zeggen. Vooral het restoren goed testen.
 
Toch even wat verder in die software gedoken. Backup moet je zelf testen, maar kan enkel backuppen naar lokaal netwerk, schijf of USB. Dus geen cloud storage.

Verder een persoonlijke mening. Ik probeer steeds meer bedrijven te mijden die geen enkele informatie delen over waar ze zijn gevestigd, wie de oprichters zijn, etc. Enige wat van hun te vinden is zijn een tweetal mailadressen.

Dan valt het ook nog op dat ze een product met de naam Bitlocker hebben. Ook een beetje aparte keuze. En dan beweren ze ook nog 15 miljoen gebruikers te hebben, maar is er vervolgens vrijwel nergens een review te vinden. Behalve een paar reviews die opmerkelijk positief zijn.

Ik heb de software in ieder geval weer verwijderd.
 
Ik zie onderaan "Hasleo Software (formerly called EasyUEFI)".
Waarschijnlijk alle software van EasyUEFI overgenomen, eerste tijd gratis aanbieden voor naamsbekendheid en later betaald abonnement?
 
Bedankt voor de meningen. Ik heb back-ups gemaakt (geen problemen) en een herstelschijf (geen stick). Herstellen nog niet getest. Het probleem met veel van de huidige software is dat ze grappen uithalen en steeds meer functies verwijderen die je bij een PRO-versie moet betalen. Dat schiet niet op. Immers je wilt één programma dat alle functies omvat en goed is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan