Ervaring met host? (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
https://www.b-one.net/ hoor je steeds meer over, en best wel positief..
De lage prijzen, gratis domeinnaamreg. en de onbeperkte bandbreedte doen bij mij wel een alarmbelletje rinkelen maar ik ken personen (IRL) die hier hosten en bij hun niets meer dan lof..
 
Laatst bewerkt:
Wil er nog een positieve ervaring bijzetten

www.bhosted.nl

Geen shared hosting
Kiezen tussen PHP4 of PHP 5
Geen downtime gehad.
Goede help desk en kennis van zaken.

Ze zijn zelfs zo flexibel dat als je specifieke php instellingen nodig hebt dat ze dit evt. ook voor je aanpassen. Dit is natuurlijk wel tot een zekere hoogte, maar toch.....

Ik host hier zelf het CMS Typo3 (die heeft in sommige gevallen specifieke php instellingen nodig) en dat kan je eigenlijk nergens voor z'n prijs.

Prijs + Kwaliteit + Betrouwbaarheid als je daar mee vergelijkt is dit
een goede recht-toe-recht-aan hosting zonder flauwekul.
 
www.frihost.com

Ik plak even uit het Engels:
* 250 Mb of space for your entire collection of websites.
* 10 GB of traffic each and every month.
* 1 free subdomain to be reachable in the whole world.
* Php and Perl scripting languages to fulfill all your programming needs.
* Cpanel (with Fantastico) or DirectAdmin to manage your webhosting account.
* Mambo, phpBB, SMF, Xoops and Php-Nuke compatible web hosting.
* Unlimited MySQL databases for all your data.
* Unlimited subdomains and ftp accounts for all your websites.
* Unlimited POP3 Email accounts and forwarders for your correspondence.
* Unlimited parked and addon domains for your whole portfolio of websites.
* A great community of over 15000 members to get support from.

Er wordt wel gevraagd af en toe eens een berichtje te plaatsen op het forum. Maar aangezien jullie allemaal reeds forummers zijn, is dat geen probleem. :cool:

You need at least 5 quality posts before requesting a web hosting account. Being active on our forums afterwards is also required.

James :)
 
Even hoor.. wat moet je op die forums toen dan? hoi roepen en er weer vandoor hollen?
 
Zolang je niet spamt is het goed... en er zijn genoeg categoriën om in te posten. Het is echt wel een leuk forum hoor.... ongeveer even groot als Nucia qua gebruikers. En de admin is echt een toffe kerel :cool:
 
James007 zei:
Zolang je niet spamt is het goed... en er zijn genoeg categoriën om in te posten. Het is echt wel een leuk forum hoor.... ongeveer even groot als Nucia qua gebruikers. En de admin is echt een toffe kerel :cool:

Die van Nucia ook schijnt het... Verhip? Dat ben ik zelf..

*snif snif, Roem?*

:evil::p:p:p
 
Dimage zei:
Geen ervaring met die host, maar vind het niet goedkoop.
Ik heb zelf een 500MB/3Gb pakket en betaal daar 129 euro per jaar voor.

Neem eens een kijkje op CCC Hosting. Mijn website loopt er al een ruim halfjaar onder en ik ben zeer tevreden met de prijs/kwaliteit -verhouding. En ik ben ook heel erg te spreken over de goede service en hulpverlening. Aanrader dus!

PS. Ik gebruik op dit moment het 'Go-pakket'. Het omvat zo'n beetje alles wat je nodig hebt:

200MB Webruimte
8GB Dataverkeer
Inclusief 1 Domeinnaam
999 Subdomeinen
10 SQL Databases
Eigen Beheerpaneel

E-Mail
10 POP3 Accounts
999 Redirects
Spam Filter
Autoresponders
Catch All E-Mail Address
WebMail
10 Mailing List

Beheer Paneel
Eigen Error Pagina's
PHP 4.4.2
SSL
PhpMyAdmin
File Manager
CGI-BIN
Beveiligde mappen
Front Page 2000, 2002
10 FTP Accounts
Server Side Includes
Cron Jobs
CentOs 4.2 (64 bits)
2 Domeinen Toevoegen

Ik betaal hier alles bij elkaar ongeveer 38,- voor
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wat jij hebt, en zelfs nog meer (ongelimiteerde sql-databases, 2 gig meer dataverkeer enzovoort...) en ik betaal er geen cent voor. :D
 
pff, wat een dure hosting staat er soms tussen zeg.. :confused:

Toch raar, ik had via Planet: adsl internet en zij boden een bescheiden beetje webruimte aan. De benader snelheid van die site en van het ftp-en was 100% naar wens. Alle gratis sites die ik geprobeerd heb zijn uiteraard 100 keer trager, maar sommige betaalde sites van jullie die ik even bekeken, lijken soms nog net iets trager dan dat simpele dingetje dat ik bij Planet had.

Ik zoek eigenlijk een heel simpel pakket: :cool:

-Dataverkeer en FTP supersnel
-Plusminus 300 MB opslagruimte
-Geen tot een klein datalimiet
(heb altijd het idee dat datalimiet de site traag maakt, of praat ik nu als een blondje??)
-Een mooi adresje, hoeft niet persé eigen domein te zijn, als het maar kort is..

En dat is het, meer ongein gebruik ik niet, ik heb alleen onweis veel opslag ruimte nodig, omdat ik alleen al (op het moment) 200 MB aan foto's heb die allemaal online moeten. Database, php en die dingen krijg ik toch niet aan de praat, dus dat gebruik ik niet.

Alles wat ik tot nu toe op dit forum heb gezien bood wel veel extra's aan, ik kan dus moeilijk ontdekken welke nu het meeste aansluit bij mijn wensen. Aangezien ik maar zo weinig hoef, vraag ik me af of het niet goedkoper kan: immers alleen betalen voor wat je echt nodig hebt toch?
:thumb: Thanks voor reacties
 
Laatst bewerkt:
Hosting2go

dit is ook een goeie webhost www.hosting2go.nl


spec's

750MB schijfruimte
20GB dataverkeer
inclusies domein naam
onberperkt pop3/imap
plesk 7.5 control paneel
onbeperkt subdomeinen
spamkiller
virusscanner
10 mysql databasen
php (met gd support) , perl , imagemagick , javascript ,
ondersteuning voor joomla en mambo (optioneel voorgeinstaleerd )

en dat alles voor de prijs van 24,- per jaar (exclusief btw)
 
dit is ook een goeie webhost www.hosting2go.nl


spec's

750MB schijfruimte
20GB dataverkeer
inclusies domein naam
onberperkt pop3/imap
plesk 7.5 control paneel
onbeperkt subdomeinen
spamkiller
virusscanner
10 mysql databasen
php (met gd support) , perl , imagemagick , javascript ,
ondersteuning voor joomla en mambo (optioneel voorgeinstaleerd )

en dat alles voor de prijs van 24,- per jaar (exclusief btw)

>> 750MB schijfruimte <<

Inmiddels voor iedereen opgewaardeerd naar 1500Mb.

Rob
 
is dat zo daar weet ik niks van

ALGEMENE MEDEDELING

Vanaf afgelopen Zaterdag zijn al onze hostingpakketten kostenloos voorzien van 750MB extra webruimte. Al onze klanten hebben vanaf nu minimaal 1500MB webruimte wat voldoende zal zijn voor de meeste toepassingen. De 750MB extra webruimte is per direct bijgeschreven in uw Plesk control panel.

Klik https://www.hosting2go.nl/supportsysteem/
 
Ik zit ook al een tijdje bij hosting2go

Lekker veel ruimte voor weinig €
Hoera!
 
Ik heb gister een domein aangevraagd op www.web-oke.nl . Al een aantal zeer positieve ervaringen gehoord, en zelf ben ik er nu al tevreden over. Ik vertrouwde het eerst niet door de lage prijs, maar na de ervaringen gelezen te hebben was ik over.

Gisteravond domeintje aangevraagd, via Ideal betaald en ik kon gelijk inloggen!. (Natuurlijk moet het domein nog geactiveerd worden via SIDN, maar dat is normaal gezien vandaag klaar).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan