Ervaring met host? (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door JBS
JP jij weet ook dat Iwan daar niet aan verbonden is. Hij heeft alleen de site www.thacrip.com daar neer gezet, en voor zover ik het weet, heeft de server een crash gehad. Of hij nadien terug is gekomen is voor mij nog een raadsel.
:mad: Jan, natuurlijk weet ik dat!

Ik dacht dat Grumpy met de 1e post de post bovenaan bedoelde en die van Iwan dus.

@Grumpy: Aha, ok. Dan zitten we op dezelfdel lijn.

-----------------------------------
Ben ik ff blij dat ik ze niet heb genomen:D.

Ik ben bekend met Yourhosting.. ik heb nog NOOIT problemen met ze gehad. Aardige mensen, goede service en extreem snelle hosts. En dan te bedenken dat het weinig geld kost.

Digitalus, Heel goedkoop en redelijke servers alleen qua service een beetje tekort. Maargoed voor die prijs kan je dan ook niet er over gaan klagen he :p

http://www.yourhosting.nl
http://www.digitalus.nl/

Gekke dingen bij GHW.

Ze hadden een 2e server... een Athlon XP...

Dat stond op de site. Maar nu staat er dit :
Enkele gegevens over de server:
celeron 1700 mhz, 1024 MB DDRAM
Red Hat Linux 7.3
24 uur FTP toegang
Cpanel control paneel
Apache Web Server
Dagelijkse mysql Backups

Let op dat laaste... mysql backups... eerst stond er gewoon backups. (Terwijl ze niet echt bestonden/werkten)

En dan nog zo'n vage actie:
Nu in promotie:
Levenslang 10% extra space wanneer u in juni, juli of augustus een pakket bij GHW neemt.

Ben blij dat ik 3 maanden geleden niet voor ghw heb gekozen :)

Ok, ik denk dat de mening over GH wel duidelijk is :D. Ik ben erg blij dat ik die niet heb genomen! Binnenkort ga ik even met een mod overleggen over het opruimen van de topic zodat je echt een heel duidelijk overzicht krijgt. Of één bericht met alles onder elkaar ofzo :thumb:.

Post gewoon een laatste bericht met opsomming van de dingen over die hosts.

Mag ik Alken Internet nog even promoten? :D

Misschien niet zo extreem goedkoop als eerder genoemde hostingbedrijven, maar toch ook zeker niet duur. Zeer goede support via email, MSN en binnenkort een forum. Het feit dat ik in het forum team zit voegt daar natuurlijk alleen maar aan toe :D.

absoluut niet duur.. ziet er wel netjes uit alleen de site vind ik niet representatief

Geplaatst door acid007
ziet er wel netjes uit alleen de site vind ik niet representatief
Huh? Leg dat eens uit?

Site ziet er netjes en verzorgd uit. Btw, net of en verzorgde site iets zegt over de hosting. (Al ben ik met je eens dat het wel betrouwbaarder overkomt als er een nette site staat)

Ik vind de prijzen voor domeinnaam registratie wel aan de prijzige kant (nl):
Jaarlijkse kosten € 23,80 (incl)
Registratie kosten € 29,75 (incl)

ja dat viel mij ook al op, normaal is dat 15 euro ofzo.

Ik bedoel dat de site zo 'simpel' is. Ik zou verwachten een wat orgineler design te zien, wat netter uitgewerkt en wat zakelijker. Het ziet er nu uit alsof iemand van 16 bij wijze van spreke het heeft gemaakt. (wat overgens vaak gebeurd, heb het zelf ook gedaan als reseller).

Iemand hier die een bedrijfswebsite heeft gehost?

We (mijn school) zitten nu bij XS4ALL, maar we willen graag een ander. VDX is een leuk idee, maar vinden toch net iets te onprof.

Kosten: tot €50,- maand, MOET je goede dingen voor kunnen vinden!

150 MB
7 GB space
PHP
MY-SQL

zijn vereisten.

Omdat het voor een belangrijk iets is MOET er een hoge up-time gegarandeerd zijn (VDX zit in een ander netwerk en heeft soms storingen buiten hun bereik).

Op het moment neus ik even bij Alken.

XS4all niet goed? Hmz...dacht dat die wel aardig waren.
In 1 woord, ga naar Deheeg, zijn altijd up, prima service en kwaliteit!

XS is qua up-time prima, maar we hebben nu:

150 MB
7 GB
GEEN PHP
GEEN MYSQL
GEEN etc. etc.

Voor zo'n €50,- per maand.

De heeg, ga ik even kijken! Alken ziet er ook goed uit.

Probleem is vaak up-time, die kunnen ze wel op de site zetten maar of het waar is, is de vraag.

Geplaatst door rene_overtoom
Deheeg kun je vertrouwen ;)
Wordt door velen als de beste hoster van Nederland gezien. :)

Komt op €33,- /maand ex. BTW uit. Is altijd weer goedkoper, en je krijgt meer. Ziet er goed uit.

Ik kijk ook even op hosters.nl :D.

Owhja, wij hebben nu deze:
http://www.xs4all.nl/diensten/hosting/sh/index_w.html

Advanced, met de 50 MB extra. Is dus nog meer dan €50,- maand.

Na zeer slechte ervaringen met xs4all ben ik overgestapt naar DeHeeg. Snelle reacties op vragen per e-mail en ter zake kundig bovendien.
Bij xs4all kon ik een upgrade mijn bulletin board cgi-script niet draaien wegens het "file locking" commando in het script ("flock"). Dit is echter geen probleem bij DeHeeg!

Wij hosten sinds een aantal maanden de site van school bij deheeg. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de snelheid en de uptime van de servers; de site heeft er een keer een uurtje uitgelegen. Verder is de helpdesk zeer kundig; Ik kwam niet uit een nieuwsbrieven-script, stuurde een berichtje en een uurtje later kreeg ik een berichtje terug met de mededeling dat ze alles even voor me geïnstalleerd hadden en dat het nu moest werken! Kijk dat is nou service!

http://www.hosters.nl/gegevens.php?id=339

Goede reacties niet aan te slepen :D.

Ik denk dat ik even een bepaalde hoster door ga geven, en weer bedankt :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan