Ervaring met met Belkin router.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vermeulen

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Berichten
26
Beste,ik heb hier een Belkin 4-poorts gateway router,typeF5D5230-4,ik wilde daar twee pc's met delen waar Wind.Xp op geinstalleerd is.Nu na het installeren van de nodige software krijg ik geen verbinding met het net.Wat is hier verkeerd ??????
 
Wat voor een internetverbinding heb je? Wat voor een kabels heb je gebruikt (cross of straight), welke nodige software heb je geinstalleerd?
 
ervaring met Belkin routers

Ik ben aangesloten op het Belgische Telenet,dat is breedband via de kabel.
Ik gebruik CAT.5 utp-kabels 24AWG 4 pairs.
 
Kabel van telenet in de wanpoort gedaan en andere kabels in eventuele switchpoorten?

Op de router dhcp ingevoerd voor netwerk? En wat voor software heb je geinstalleerd?
 
ervaring met Belkin routers

Ik heb alles aangesloten zo als voorzien is,en de nodige software van de installatiecd-rom.
 
1e keer dat ik hoor dat je routersoftware moet installeren om hem werkende te krijgen.

Wat zijn je ipadressen op de pc's?
 
Inderdaad

Lijkt me erg sterk routersoftware.... is technisch gezien ook onmogelijk, je hebt een standaard waarde, die krijg je als je reset, ik heb je probleem ook gehad, maar je moet effe je instellingen doornemen.

Even opnieuw configuren, en als je je ipadres opgeeft kan iemand effe testen of je uberhaubt wel met die router "online"bent.

Meer hulp, add me dan op snake22111981@hotmail.com met msn, ik kan echter alleen naar 7 uur je van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

Snake
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan