srpchulp
Verenigingslid
- Lid geworden
- 16 jun 2009
- Berichten
- 4.646
Heeft u ooit geprobeerd een supportmedewerker van Microsoft aan de lijn te krijgen?
Dat probeerde ik onlangs. Ik wilde wat weten over de MS store en een product dat ik daar gekocht had.
Het officiële telefoonnummer voor MS-support in Nederland opgezocht en dat gebeld (onder kantoortijd). Dan krijg je een telefooncomputer met heel veel keuze mogelijkheden en verschillende niveaus, maar het onderwerp MS-store zat er niet bij. Dan maar iets geprobeerd wat in de buurt kwam.
Maar als je dan een keuze hebt gemaakt wordt je weer terug geleid naar het begin menu en begint alles weer van voor af aan! Niet gelukt dus.
Toen vond ik een supportnummer dat op de pagina stond speciaal voor de MS-store.
Dat gebeld. Ook weer allerlei menukeuzes en vele niveaus en toen ik dacht de juiste gekozen te hebben….kwam ik terecht in het menu dat ik de eerste keer al had geprobeerd en wat dus je alleen maar in een loop zet.
Mijn vraag: is het iemand ooit gelukt een MS support medewerker aan de lijn te krijgen?
Dat probeerde ik onlangs. Ik wilde wat weten over de MS store en een product dat ik daar gekocht had.
Het officiële telefoonnummer voor MS-support in Nederland opgezocht en dat gebeld (onder kantoortijd). Dan krijg je een telefooncomputer met heel veel keuze mogelijkheden en verschillende niveaus, maar het onderwerp MS-store zat er niet bij. Dan maar iets geprobeerd wat in de buurt kwam.
Maar als je dan een keuze hebt gemaakt wordt je weer terug geleid naar het begin menu en begint alles weer van voor af aan! Niet gelukt dus.
Toen vond ik een supportnummer dat op de pagina stond speciaal voor de MS-store.
Dat gebeld. Ook weer allerlei menukeuzes en vele niveaus en toen ik dacht de juiste gekozen te hebben….kwam ik terecht in het menu dat ik de eerste keer al had geprobeerd en wat dus je alleen maar in een loop zet.
Mijn vraag: is het iemand ooit gelukt een MS support medewerker aan de lijn te krijgen?