Ervaring met nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Digger36

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2006
Ik denk er over om over te stappen naar usenet via een NZB site in verband met de snelheden. Iemand ervaring of hier wel goede snelheden te halen zijn?

ik heb zelf eweka, mooie snelhede,. 40mbit in totaal.

Het is echt heel fijn... ik weet niet wat je vroeger deed torrents? het kost wel 7,50 per maand maar je kan het met 8 mensen delen, zelf deel ik het met 2 anderen dus betaal ik maar 2,50 in de maand.

En dat is het echt waard!

Waar heb je een abbonnement voor internet, KPN?

alles met top snelheid,zonder payserver :):thumb:

Ik ben op strooptocht naar gratis newsservers maar UPC heeft ze niet schijnt het en ik vindt geen anderen. Zit jij bij je eigen provider of bij een publiek toegankelijke

UPC knijpt nieuwsgroepen ook af op drukke momenten. Poort 119. Ik heb zelf UPC en gebruik als payserver Eweka. Ik download via SSL en poort 563, deze wordt niet afgeknepen.:)

Hmm.., dan kan ik dus met een torrent en gebruik via de zelfde poort wellicht ook weer normale snelheden behalen.... Dat eerst maar eens proberen. Ik kom er op terug.

UPC knijpt nieuwsgroepen ook af op drukke momenten. Poort 119. Ik heb zelf UPC en gebruik als payserver Eweka. Ik download via SSL en poort 563, deze wordt niet afgeknepen.:)

Dit is niet waar, deze knijpen ze ook.

Tja, ik heb ook UPC en af en toe wordt het genkepen... Echt stom en dat is de reden dat ik naar KPN over stap.

Bij mij werkt dat ook niet. Ik heb met een betaalde newsprovider een betere snelheid als met torrents maar dat is ook bij lange na niet wat het zou moeten wezen. Met UPC kom ik er zo niet uit dus. Misschien moet ik ook maar eens een overstap overwegen na 13 jaar UPC :mad::(

Bij mij werkt dat ook niet. Ik heb met een betaalde newsprovider een betere snelheid als met torrents maar dat is ook bij lange na niet wat het zou moeten wezen. Met UPC kom ik er zo niet uit dus. Misschien moet ik ook maar eens een overstap overwegen na 13 jaar UPC :mad::(

het licht echt puur aan de tijden, wat ik merk is dat het 's avonds zeer sloom is... dus als je 's middags of 's ochtends download heb ik er nooit last van.

Ik heb hier weinig last van en heb ook UPC. Ik maak gebruik van eweka hier en gebruik newsleecher. Ik download wel niet dagelijks alleen als ik iets wil hebben.

Ook al via SSL verbinding geprobeerd? Dat is bij mij de hele dag stabiel op de hoogste snelheid.

Ook al via SSL verbinding geprobeerd? Dat is bij mij de hele dag stabiel op de hoogste snelheid.

Ik heb SSL aanstaan maar volgens mij capt UPC gewoon het verkeer van de standaard news poorten. Ik heb inmiddels wel gisteren gezien dat om 23:00 uur mijn down speed ineens van 300 kb naar 1300 kb/s gaat waar de torrents gewoon op een 30 kb per stuk blijven hangen. Vannacht in een paar uur 26 Gig naar binnen gehengeld dus ik ben al weer tevreden. Het wordt voor mij dus voorlopig usenet. :thumb:

Ik heb SSL aanstaan maar volgens mij capt UPC gewoon het verkeer van de standaard news poorten. Ik heb inmiddels wel gisteren gezien dat om 23:00 uur mijn down speed ineens van 300 kb naar 1300 kb/s gaat waar de torrents gewoon op een 30 kb per stuk blijven hangen. Vannacht in een paar uur 26 Gig naar binnen gehengeld dus ik ben al weer tevreden. Het wordt voor mij dus voorlopig usenet. :thumb:

kijk ik heb ewekka ook, al 4 maanden achter elkaar.

Toen ik begon deden ze nog niets met SSL, maar nu doen ze het wel zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan