Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar heb je een abbonnement voor internet, KPN?
alles met top snelheid,zonder payserver:thumb:
UPC knijpt nieuwsgroepen ook af op drukke momenten. Poort 119. Ik heb zelf UPC en gebruik als payserver Eweka. Ik download via SSL en poort 563, deze wordt niet afgeknepen.![]()
Bij mij werkt dat ook niet. Ik heb met een betaalde newsprovider een betere snelheid als met torrents maar dat is ook bij lange na niet wat het zou moeten wezen. Met UPC kom ik er zo niet uit dus. Misschien moet ik ook maar eens een overstap overwegen na 13 jaar UPC![]()
Ook al via SSL verbinding geprobeerd? Dat is bij mij de hele dag stabiel op de hoogste snelheid.Bij mij werkt dat ook niet. Ik heb met een betaalde newsprovider een betere snelheid als met torrents maar dat is ook bij lange na niet wat het zou moeten wezen. Met UPC kom ik er zo niet uit dus. Misschien moet ik ook maar eens een overstap overwegen na 13 jaar UPC![]()
Ook al via SSL verbinding geprobeerd? Dat is bij mij de hele dag stabiel op de hoogste snelheid.
Ik heb SSL aanstaan maar volgens mij capt UPC gewoon het verkeer van de standaard news poorten. Ik heb inmiddels wel gisteren gezien dat om 23:00 uur mijn down speed ineens van 300 kb naar 1300 kb/s gaat waar de torrents gewoon op een 30 kb per stuk blijven hangen. Vannacht in een paar uur 26 Gig naar binnen gehengeld dus ik ben al weer tevreden. Het wordt voor mij dus voorlopig usenet. :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.