ervaring met norton internet security 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Mijn abbo op nis 2006 verloopt binnenkort,Wie heeft er al ervaring met met nis 2007?
Ik vindt nis 2006 nogal irri.vanwege de vele herhalende meldingen,bijv. dit proggie wil internet toegang,blokken of niet
(bijv.windows media player,altijd geblockt,edoch het komt telkens als ik deze opstart de vraag terug)

die melding krijg een maand van tevoren en die krijg je elke dag dat je het systeem opstart, of met norton verder gaan of voor een andere een ander progr. kiezen

Laatst bewerkt:
Norton is niks...veel problemen mee zie ik hier op het forum en vraagt veel van je systeem en is ook nog eens duur!
Neem gewoon AVAST met ZONE ALARM of AVG met ZONE ALARM....gratis en uitstekend:thumb:

Ik heb NIS 2007 niet geinstalleerd maar ik heb gehoord dat ze het heel erg hebben vernieuwd.
Mischien is de 2007-versie wel beter dan die van 2006 maar over het algemeen is Norton niet echt super. Heeft zeker niet de beste firewall en de anti-virus herkent niet even veel als Kaspersky, F-Secure enz.
Ik zou voor Sygate of ZoneAlarm gaan, en als antivirus voor NOD32, kaspersky of een gratis programma als avast inderdaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan